Headlines News :
Home » , » Mata demantovao da napušta Čelzi

Mata demantovao da napušta Čelzi

Written By maxtv on среда, 26. јун 2013. | 16:24

Fudbaler Čelsija Huan Mata demantovao je da napušta Stamford bridž i da se vraća u Španiju.
"Ne znam odakle je to došlo", rekao je Mata upitan da prokomentariše glasine koje ga povezuju sa povratkom u Španiju.
Huan-Mata-Celsi.jpg
Mata je za britanske medije kazao da i dalje uživa u Premijer ligi, kao i da se raduje što će raditi sa novim trenerom Žozeom Morinjom.
"Poslednji put kad sam razgovarao sa čelnicima kluba rečeno mi je da sam veoma važan igrač za njih i da imaju poverenja u mene. Siguran sam da Morinjo želi da vidi sve i da će onda odlučiti šta želi da uradi. Nakon odmora, videću se sa novim trenerom i siguran sam da će sve biti dobro", rekao je Mata.
Mata je došao u Čelsi 2011. godine, posle četiri uspešne sezone u Valensiji, ali on je karijeru počeo u Realovoj akademiji.
"Imam samo lepe reči za Real. Bio sam tamo četiri godine, tu sam napredovao... Imam mnogo prijatelja tamo, zahvalan sam klubu, ali proveo sam dve sjajne godine u Londonu i jedino o čemu sada razmišljam je da nastavim da uživam u ovoj ligi i gradu koji volim", kazao je Mata.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger