Headlines News :
Home » , » Viktor Troicki: "Lakše nego što sam očekivao"

Viktor Troicki: "Lakše nego što sam očekivao"

Written By maxtv on среда, 26. јун 2013. | 17:29

Srpski teniser Viktor Troicki, posle pobede nad Andrejem Kuznjecovim i plasmana u treće kolo Vimbldona, kaže da je očekivao mnogo teži posao.
"Zadovoljan sam pobedom koja je bila lakša nego što sam očekivao. Igrao sam dobro, nisam Kuznjecovu dozvolio šansu da razmišlja o pobedi. Zadovoljan sam servisom i srećan zbog plasmana u treće kolo", kazao je Troicki za televiziju B92.
Troicki-Vimbldon.jpg
Troicki je savladao Kuznjecova posle tri seta - 6:4, 6:3, 6:4.
"Mnogo je važno da se igra što je kraće moguće. To mi mnogo znači, jer onda spremniji mogu da uđem u sledeći duel", naveo je srpski teniser, koji je i u prvom kolu protiv Janka Tipsarevića dobio meč posle tri seta.
On će u trećem kolu igrati protiv pobednika meča Mihail Južnji (Rusija) - Vasek Pospišil (Kanada).
"Znam šta da očekujem protiv Južnjija. Ove godine igrao je finale u Haleu, odlikuje ga brz i agresivan tenis. Može da dobije bilo koga, ali ako mu nije dan zna i da izgubi. Sve zavisi od mene, ako budem igrao dobro, mogu da ga pobedim", istakao je Troicki.
Srpski teniser naveo je i da ima problem sa alergijom na polen.
"Dok igram otvore se disajni putevi, tako da u ovim trenucima nemam probleme. Alergičan sam na travu i polen, uvek je tako na Vimbldonu, koristim par stvari koje pomažu", zaključio je Troicki.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger