Headlines News :
Home » , » Šimunić: Favoriti smo zbog navijača

Šimunić: Favoriti smo zbog navijača

Written By maxtv on недеља, 10. март 2013. | 15:33


U duelu protiv Srbije favoriti smo zbog jedne činjenice, igramo kod kuće pred našim sjajnim navijačima, rekao je defanzivac Dinama i hrvatske reprezentacije Josip Šimunić. On je dodao da ne vidi problem da aplaudira srpskoj himni.
Broje se dani do početka balkanskog „El Klasika", duela između Hrvatske i Srbije u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo u Brazilu. Josip Šimunić defanzivac Dinama i skoro siguran starter na tom meču, smatra da je Hrvatska favorit zbog činjenice da igraju pred svojim navijačima.
„Favoriti smo zbog jedne činjenice, igramo kod kuće pred našim sjajnim navijačima... To je najveća razlika između nas i Srba, ali mi smo i kvalitetnija ekipa, imamo ogromno iskustvo i jednostavno smo bolji", rekao je Šimunić za Jutarnji list koji je dodao da u fudbalu ipak ne pobeđuje uvek bolja ekipa.
Šimunić, koji je rođen u Australiji, opisao je kako izgledaju dueli srpskih i hrvatskih timova u toj zemlji, u kojoj uvek ima incidenata na nacionalnoj osnovi.
„Prošla je ta priča u Australiji, bilo je primitivizma, ali ja samo gledam da li su ljudi dobri ili ne. Znate ko me je najviše zeznuo u životu? Moji ljudi, Hrvati!", rekao je Šimunić.
On je dodao da svaki narod ima dobrih i loših ljudi i da bi svako trebalo da bude ponosan na svoje korene, bez obzira na nacionalnost ili veru.
„Za mene onaj ko nije ponosan na svoje pradedove nije čovek, bez obzira da li je Hrvat ili Srbin", smatra Šimunić.
Defanzivac hrvatske reprezentacije kaže da ne vidi problem da tapše srpskoj himni, i da je u toku karijere ostao prijatelj sa mnogim srpskim fudbalerima.
"Bio sam jako dobar sa Markom Pantelićem i Gojkom Kačarom u Herti, to su prekrasni, odlični momci. Imam dobrih srpskih prijatelja u Berlinu, Hamburgu... Ako nekoga nazovem prijateljem on je za mene prijatelj do kraja života", kaže Šimunić.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger