Headlines News :
Home » , » Gaza: Mislio sam da ću umreti

Gaza: Mislio sam da ću umreti

Written By maxtv on недеља, 10. март 2013. | 14:27


Bio sam mrtav i na putu da napustim ovaj svet. Molio sam doktore da mi sačuvaju život. Sećam se da je jedan od njih rekao da sumnja da ću se izvući, rekao je bivši engleski fudbaler Pol Gaskojn, opisujući u kakvom se stanju nalazio na klinici za odvikavanje od alkohola u Americi.
Bivši fudbalski reprezentativac Engleske Pol Gaskojn rekao je da je mislio da će umreti dok je u Americi bio na tretmanu odvikavanja od alkoholizma.
Pol Gaskonj.jpg
Gaskojn: Bio sam na samrti
Gaskojn je prošlog meseca smešten na odeljenje intenzivne nege na klinici u Arizoni, pošto mu se zdravstveno stanje znatno pogoršalo posle primljene terapije.
"Bio sam mrtav i na putu da napustim ovaj svet. Molio sam doktore da mi sačuvaju život. Sećam se da je jedan od njih rekao da sumnja da ću se izvući", rekao je Gaskojn za britanski tabloid "San".
Popularni Gaza se već duže vreme bori sa alkoholizmom, a stanje se pogoršalo prošlog leta u Dubaiju kada je ponovo počeo da pije nakon što je 17 meseci bio "čist".
Pol Gaskojn1.jpg
Gaza se izvukao
"Trebalo je da budem mrtav, doktori su mislili da se neću izvući, ali tu sam, dobio sam još jednu priliku i iskoristiću je", rekao je Gaskojn.
On je obećao da će početi da ide na grupne sastanke za odvikavanja od zavisnosti.
Gaskojn je tokom karijere nastupao za Njukasl, Totenhem, Lacio, Rendžers i Midlsbro, dok je englesku reprezentaciju igrao od 1988. do 1998. godine i za to vreme na 57 utakmica postigao 10 golova.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger