Headlines News :
Home » , » Marko Šćepović napušta Partizan !?

Marko Šćepović napušta Partizan !?

Written By maxtv on недеља, 30. јун 2013. | 10:09

Fudbaler Partizana Marko Šćepović rekao je za „Večernje novosti“ da sigurno napušta ’crno-bele’ ovog leta, ali da ne zna u koji klub će preći.
Starsportphoto
Šćepovića su poslednjih nedelja povezivali sa Fiorentinom, zbog dobre veze njegovog menadžera Faljija Ramadanija s klubom iz Firence, ali mladi napadač kaže da ništa nije dogovoreno.
Sve sam prepustio menadžerima. Moji uslovi su poznati, kao i ono što traži Partizan i očekujem da se ubrzo dođe do rešenja koje će biti odgovarajuće za sve strane. Trenutno zaista ne znam kojem klubu sam najbliži i ne mogu da pričam o tome gde ću nastaviti karijeru“, istakao je Šćepović

Ono što je sasvim izvesno i već jasno treneru Vuku Rašoviću jeste da uigravanje napadačkih opcija sa mlađim Šćepovićem nema smisla. 

Mislim da će do realizacije transfera doći u narednih pet-šest dana. Tačnije, moglo bi da se završi svakog časa. Voleo bih da to bude italijanski ili španski klub. Mislim da sam sazreo za tako jake lige i da nema potrebe da put ka njima krčim kroz, recimo holandsku ligu u kojoj napadači više dolaze do izražaja“, naglasio je Šćepović. 

Do realizacije transfera, Šćepović će biti na pripremama sa Partizanom. 

Svestan sam da moram što bolje da se spremim za ono što me očekuje i zato radim maksimalno. Osećam se malo čudno pošto se približio rastanak, biće mi žao što se rastajem sa ovim sjajnim momcima. Takođe, veliki žal ostaje što neću biti u prilici da s ovom generacijom dođem do 26. titule s kojom bismo prestigli komšije po broju prvenstvenih trofeja“, rekao je Šćepović, „Bilo je mnogo lepih trenutaka, tri titule, Kup pobede u derbijima i gol na „Marakani“, ali i onih manje lepih. Mislim konkretno na te svađe s navijačima, ali to je bilo pa prošlo. Da sam razmišljao na način kao što to činim posle teške povrede koju sam imao, tako nešto se sigurno ne bi dešavalo. Bio sam veoma mlad. To se dešavalo i drugim momcima, a razlog bi trebalo tražiti u činjenici da mnogo mladi ulazimo u prvi tim i nosimo veliki teret“. 

’Crno-bele’ su ovog leta već napustila petorica standardnih fudbalera iz prošle sezone. Šćepović smatra da će Partizan uspeti na pravi način da nadomesti odlaske Stojkovića, Miljkovića, Lazevskog, Smiljanića i Lazara Markovića. 

Verujem u ove momke i igrače koji će doći. Imam dobar predosećaj, očekujem da ovo po pojačanjima koja su došla i koja će doći bude najbolji prelazni rok kluba u poslednjih nekoliko godina. A ako bude tako kako očekujem, onda sasvim sigurno neće biti nikakvih problema da se nastavi dominacija u našem prvenstvu“, zaključio je Šćepović.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger