Headlines News :
Home » , » Emir Bekrić : Za ovo se živi

Emir Bekrić : Za ovo se živi

Written By maxtv on петак, 16. август 2013. | 08:19

Emir Bekrić rekao je nakon velikog podviga u četvrtak , da mu je osvajanje bronze na Svetskom prvenstvu najveća radost u životu.

Bekrić je u finalu istrčao najbolji rezultat u životu u vremenu od 48.05 i tako ujedno napravio i nacionalni rekord u disciplini 400 metara s preponama.

Do sada je 22-godišnji Beograđanin redovno obarao rekorde na svakom takmičenju, a za Moskvu je najavio da će ga spustiti ispod 48.50, što je ostvario već u polufinalu.

„U šoku sam. Osećaj je fenomenalan. Ovo je nešto za šta se živi ceo život. Najveća radost u mom životu, radost u mom timu i radost u mojoj zemlji. Ja sam na neki način povod za tu radost i zaista mi je drago i počastvovan sam time. Najveća satisfakcija u svemu ovome je što će deca početi da se bave ovim sportom i to smatram svojim najvećim životnim uspehom do sada“, rekao je srpski heroj .

Bekrić je od druge prepone držao peto mesto, koje je čuvao sve do ulaska u ciljnu ravninu. Onda je dobio neverovatno ubrzanje prestigavši u finišu nekoliko konkurenata.

„Bog mi je dao osmu stazu i na neki način je to dobro zbog toga što sam trčao svoju trku, gledao sam svoje prepone, pratio svoj ritam i rekao sebi: ’Emire, ako te i prođu do poslednjih 100 metara nemoj ih puštati jer u poslednjih 100 metara ti imaš stvarno nešto što oni nemaju a to je borbenost i želja za uspehom i da se pokažeš u najboljem svetlu’. Ne samo ja, već i da prezentujem svoju zemlju. I zaista sam pojačao rukama, bacio se u poslednju preponu, bacio se u cilj bez problema. Nisam osetio umor, jednostavno kao da sam nezaustavljiv i zaista sam presrećan.“

Iako je napravio neverovatan uspeh osvojivši bronzu u Moskvi, Bekrić već razmišlja o budućnosti i najavljuje da ide na zlato na Evropskom prvenstvu naredne godine.

„2014. godine je Evropsko prvenstvo u Cirihu, to je nešto o čemu razmišljam već dugi period. Želim da uzmem zlatnu medalju i da ostanem na neki način legenda, da budem upamćen kao jedan od vrhunskih 400 preponaša.“
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger