Headlines News :
Home » , » Ivan Ivanov: Glava na drugom mestu

Ivan Ivanov: Glava na drugom mestu

Written By maxtv on уторак, 16. јул 2013. | 16:15

Želeo je transfer nakon dve vrlo uspešne godine u crno-belom dresu. Nakon izdašne ponude Bazela, uprava srpskog šampiona nije reagovala kako je on očekivao. Ivan Ivanov je otputovao u Jermeniju na prvu utakmicu kvalifikacija za Ligu šampiona, ali, kako sam priznaje, "glava mu je na nekom drugom mestu".
Fudbaleri Partizana su doputovali u Jermeniju gde ih, u gradu Gjumriju, očekuje prvi ovosezonski evropski ispit. Svi igrači koje je sa sobom poveo trener crno-belih Vuk Rašović su fokusirani na predstojeći okršaj, rešeni da ostvare što povoljniji rezultat. Svi, čini se, osim jednog...
Partizan.jpg
Ivan Ivanov, reprezentativac Bugarske i, malo je reći, stub odbrane srpskog šampiona, ne krije ogromno razočaranje zbog činjenice da mu klub nije izašao u susret i pustio ga u Bazel. Ponuda, koju je poslao švajcarski prvak, je bila itekako zadovoljavajuća.
"Hteo sam da idem. To je nešto što sam rekao ljudima u klubu odmah po završetku prvenstva. Bio sam jasan, konkretan i korektan i rekao da bih u slučaju dobre ponude voleo da nastavim karijeru u inostranstvu. Mislim da sam svojim ponašanjem i igrama za Partizan u poslednje dve godine zaslužio da mi klub izađe u susret", prenose beogradski mediji reči rezigniranog Ivanova.
Sportski direktor crno-belih Albert Nađ i predsednik kluba Dragan Đurić gotovo u glas ističu da Ivanov ne može da ide, sve dok mu se ne pronađe adekvatna zamena. Sam Ivanov ovakvo obrazloženje ne shvata previše ozbiljno.
"Nije sve ovo ništa novo, niti odjednom. Ljudi u klubu su morali da znaju da bih u slučaju dobre ponude mogao da odem. Rekao sam im to više puta. Morali su da nađu zamenu", rekao je Ivanov.
"Vojislav Stanković može da odigra na tom mestu. Treniram sa njim svakodnevno, dobro ga poznajem i znam da može da me zameni".
Očekivao je da putuje u Bazel, umesto toga otišao je na drugi kraj Evrope. Ivanov priznaje da će mu biti izuzetno teško da se fokusira na pravi način na obaveze koje mu predstoje sa Partizanom.
"Pričao sam i ranije da mi nije problem da izađem i igram. Ipak, osećam da ovo nije taj Ivan Ivanov, ne mogu da budem raspoložen posle ovakvog epiloga. To je prirodno, nije motivacija problem, ali može da dođe do problema ako ti je glava na drugom mestu. Želeo sam da napredujem i to je nešto što su znali svi u klubu, pa ipak nije bilo razumevanja".
Partizan-2.jpg
Kako prenosi portal „Mondo", Partizan duguje Bugarinu oko 150.000 evra na ime neisplaćenih plata i premija. Sasvim je jasno da bi, ako do toga dođe, Ivanov vrlo lako izdejstvovao slobodu na Arbitražnoj komisiji.
"Uvek želiš da napreduješ u karijeri. Nerviram se zbog toga, mislima sam na drugom mestu. Bazel me neće čekati cele kvalifikacije, prvenstvo Švajcarske već je počelo. Ako ne uđe u Ligu šampiona, verovatno im više neću biti potreban", zaključio je Ivanov.
Ivanov, pak, ne želi da pribegne ovakvom rešenju, jer želi da se rastane na pravi način sa klubom kome je mnogo dao u protekle dve godine. Na potezu je uprava Partizana...
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger