Headlines News :
Home » , » Američki sportisti protiv oslobađajuće presude za Džordža Cimermana

Američki sportisti protiv oslobađajuće presude za Džordža Cimermana

Written By maxtv on уторак, 16. јул 2013. | 09:27

Od kada je sud oslobodio krivice Džordža Cimermana, pripadnika gradske civilne straže za ubistvo 17-godišnjeg nenaoružanog tamnoputog tinejdžera Trejvona Martina u gradiću Sanford u Floridi ne prestaju osude sa svih strana. Poznatim ličnostima iz šou biznisa pridružili su se i američki sportisti koji su putem tvitera poručili da su ogorčeni oslobađajućom presudom za Cimermana.
Košarkaš Golden Stejt Voriorsa Stiven Kari šokiran je oslobađajućom presudom Cimermanu. „Pratio sam suđenje, mislio sam da će sigurno biti osuđen za ubistvo. Mislim o svima koji su učestvovali u suđenju posebno o Martinovoj porodici", napisao je Kari na svom profilu.
Cimerman.jpg
Presuda koja je podelila Ameriku
Ni zvezda Majami Hita Dvejn Vejd nije krio ogorčenost: „Vau!!! Šokiran sam!!! Tužan sam i kao otac!!! Molim nekog da mi neko objasni ovu presudu!!! Ne brinite sačekaću".
Igrač Los Anđečes Klipersa Kris Pol je na tviteru napisao: „Vau!!! Sve moje molitve idu Martinovoj porodici".
Trejvon-Martin.jpg
Ubijeni Trejvon Martin
Centar Čikago Bulsa  Nazr Mohamed smatra da će ova presuda samo dovesti do sličnih incidenata u budućnosti. „Ne znam koja je prava kazna, ali ovo predstavlja ružan presedan. Imam osećaj da ćemo viđati sve više sličnih slučajeva".
Oglasio se i Šekil O'Nil: „Da li možete da verujete da Džordž Cimerman nije kriv. Vau".
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger