Headlines News :
Home » , » Gvardiola razočaran trenutnim odnosom sa Barselonom

Gvardiola razočaran trenutnim odnosom sa Barselonom

Written By maxtv on четвртак, 11. јул 2013. | 19:09

Barselona ga je ispratila kao heroja, što po svemu prikazanom i zaslužuje, ali rastanak Pepa Gvardiole i kluba kome je dao više nego ijedan trener u istoriji nije bio bajkovit kakvim se prikazuje. Gvardiola je priznao da su ga mnogo pogodili medijski napadi na njega, iza kojih, kako sam tvrdi, stoji niko drugi do predsednik katalonskog kluba Sandro Rosel.
Odlazak Pepa Gvardiole prošlog leta iz Barselone generisao je ogromnu zbrku pomešanih osećanja. Navijači, ali i stručna javnost, sa velikom mukom su se oprostili od trenera koji je za četiri godine na klupi Blaugrane osvojio neverovatnih 14 trofeja.
Pep-4.jpg
Nova motivacija u Bavarskoj...
Gvardiola je Barseloni dao celog sebe, što je i u skladu sa njegovim karakterom i emocijama koje ga vežu za klub, a to je čak ostavilo traga i na njegovom fizičkom izgledu.
Gvardiola je još jednom govorio o toj zasićenosti, koja ga je i nagnala da se na kratko oprosti od fudbala i pobegne u verovatno jedinu zemlju na planeti gde ga fudbal neće pratiti.
"Posle četiri godine rada u Barseloni izgubio sam želju za radom... Isti igrači, isti protivnici, isti novinari, iste utakmice... Sada je sve drugačije", izjavio je on posle treninga Bajerna na severu Italije.
Utisci u novom klubu su onakvi kakvi se i očekuju od kluba kakav je Bajern.
"I porodica će mi se uskoro pridružiti u Minhenu, gde je dobro obrazovanje, i na tome sam zahvalan".
Deo razgovora koji je privukao najviše pažnje, baš zbog toga što odstupa od svega što smo do sada imali prilike da čujemo kada je Pep u pitanju, jeste onaj u vezi sa rukovodstvom Barselone.
"Kada sam odlazio iz kluba, tražio sam jednu stvar od predsednika Barselone - odlazio sam 6.000 kilometara daleko i hteo sam da me ostave na miru. Nisu održali reč, nisu uspeli da to urade", rekao je Gvardiola.
Pep-2.jpg
"Koristili su bolest Tita Viljanove da me povrede. To nikada neću zaboraviti. To je bio urađeno na veoma ružan način, bez stila", istakao je Pep sa neskrivenom gorčinom.
Gvardiolu je pogodilo to što je u nekoliko tekstova u katalonskim medijima stajalo da je ostao u lošim odnosima sa bivšim saradnikom Titom Viljanovom, koji se borio sa rakom. U istim tekstovima je moglo da se pročita da nijednom nije zvao Viljanovu tokom oporavka od operacije. Da podsetimo, obojica su u tom periodu bili u Njujorku.
Gvardiola smatra da ua medijske konstrukcije stoji predsednik Barselone Sandro Rosel.
"Previše puta su ove godine Barselona i Rosel prešli liniju, koristeći Viljanovinu bolest da me povrede. To im nikada neću oprostiti. Video sam se sa Titom u Njujorku i da se nismo videli to bi bilo samo zbog toga što ne bi bilo moguće", izjavio je Gvardiola.
"Odradio sam svoje u klubu i doneo odluku da je vreme za rastanak. To nije bila njihova odgovornost. Ja sam odlučio da je kraj. Oni rade svoj posao i želim im uspeh".
Mediji, prvo španski a za njima i svi ostali, govorili su prethodnih dana o navodnom sabotiranju transfera Nejmara u Barselonu, upravo od strane Gvardiole. Navodno, Gvadiola je ubedio Nejmarovog oca da mladi superstar neće podjednako napredovati pod palicom Tita Viljanove, i da bi zbog toga trebalo da pređe u Bajern.
Pep-3.jpg
Gvardiola i ovo kategorički odbacuje.
"Nema potrebe da ja govorim da li je Tito kvalifikovan za mesto trenera Barselone ili nije. Bio mi je asistent pet godina i prošle sezone je osvojio titulu", objasnio je Gvardiola.
Ali, istina ostaje da postoji jedan igrač koga želi u ovom prelaznom roku, i da on igra upravo u Barseloni. Gvardiola želi sjajnog, ali i zapostavljenog, Tijaga Alkantaru.
"Da, hoću Tijaga Alkandaru. Tražio sam od Bajerna da ga dovede... Znam ga veoma, veoma dobro. Odličan je igrač i može da pokrije tri, četiri ili pet pozicija. Razgovarao sam sa Rumenigeom i Zamerom i videćemo šta će biti", kazao je Gvardiola. "Tijago je jedini igrač kojeg hoću. Ili njega ili nikoga. Imamo mnogo igrača, ali nam je potreban poseban kvalitet koji Tijago Alkantara donosi".
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger