Headlines News :
Home » , , » Filip Malbašić: Partizan najbolji potez (VIDEO)

Filip Malbašić: Partizan najbolji potez (VIDEO)

Written By maxtv on понедељак, 1. јул 2013. | 11:42

Novi fudbaler Partizana Filip Malbašić rekao je da veruje da ’crno-beli’ mogu do nove titule šampiona Srbije i plasmana u Ligu šampiona.
partizan.rs
Malbašić je u redove Partizana stigao na jednogodišnju pozajmicu iz Hofenhajma, a novim saigračima se priključio u nedelju na Pohorju. Putovao je sa ekipom u Ptuj, gde je posmatrao meč protiv Petrolula.
Interesovanje Partizana je postojalo mesec dana, u dogovoru sa menadžerom sam shvatio da je najbolji potez za mene povratak u srpski fudbal, tačnije Partizan. Razlog za to je što želim da uđem u formu, uđem u ritam utakmica, pošto je poznato da sam propustio skoro celu prošlu sezonu. Znam dosta igrača iz Partizana, kao i reprezentacije, tako da sam se lako uklopio u ekipu. Smatram da je ekipa dobra i da možemo da napravimo veliki uspeh ove sezone“, rekao je Malbašić.

Malbašića mnogi vide kao pravu zamenu za Lazara Markovića, koji je prešao u Benfiku.

Lazar je bio jedan od najboljih igrača, ja sam doveden da pokušam da ga zamenim. Verujem u sebe, mislim da mogu da pomognem Partizanu, da osvojimo titulu i plasiramo se u Ligu šampiona“, naglasio je Malbašić.

20-godišnji Malbašić je pre odlaska u Nemačku bio je standardan u Radu i jedno vreme je igrao u napadu ‘građevinara’ sa Lukom i Kojićem, koji sada igraju u Partizana. Na početku karijere je igrao i sa Volkovim, kada su branili boje novobeogradskog Radničkog.

Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger