Headlines News :
Home » , , » Mediteranske Igre: Tatjana Jelača osvojila srebro (VIDEO)

Mediteranske Igre: Tatjana Jelača osvojila srebro (VIDEO)

Written By maxtv on петак, 28. јун 2013. | 22:06

Na Mediteranskim igrama u Mersinu, Tatjana Jelača zauzela drugo mesto. Emir Bekrić u finalu 400 metara prepone. Nemanja Kojić oborio lični rekord, ipak bez finala na 800 metara. Jelača: Želela sam na podijum, to sam i uradila
Tatjana Jelača osvojila je srebrnu medalju u bacanju koplja sa rezultatom 57.88m. Prvo mesto zauzela je Martina Ratej iz Slovenije sa 60.28m, a treće mesto Nora Aida Bicet Juan iz Španije sa 57.65m.
Jelaca01.jpg
U kvalifikacijama na 400m prepone, Emir Bekrić, plasirao se u finale sa trećim rezultatom, 50.25s.
Bekric.jpg
Nemanja Kojić se nije plasirao u finale na 800m, ali je oborio lični rekord, rezultatom 1:49,10.
Jelača: Želela sam na podijum, to sam i uradila 

Srpska atletičarka Tatjana Jelača rekla je posle osvajanja srebrne medalje u bacanju koplja da je želela da se nađe na pobedničkom postolju na Mediteranskim igrama i da je to i uradila.

„Presrećna sam zbog medalje. Ovde sam došla s namerom da se nađem na pobedničkom postolju, to sam i uradila. Ostaje žal za tri hica koja su bila ispod 57 metara, ali na kraju sve je ispalo kako treba. Očekivali smo medalju, samo je bilo pitanje kog sjaja", izjavila je Jelača.
Jelaca.jpg

Sa njenim srebrom Tim Srbije na Mediteranskim igrama u Mersinu sada ima 29 osvojenih medalja (9 zlatnih, 10 srebrnih i 10 bronzanih).
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger