Headlines News :
Home » , » Mediteranske Igre: Stepanović i Lendjer do nova dva zlata (VIDEO)

Mediteranske Igre: Stepanović i Lendjer do nova dva zlata (VIDEO)

Written By maxtv on понедељак, 24. јун 2013. | 19:59

Velimir Stjepanović osvojio je zlatnu medalju na Mediteranskim igrama u disciplini 200 metara slobodnim stilom. Isto je učinio i Ivan Lenđer, koji je pobedio na 50 metara leptir u vremenu novog rekorda Mediteranskih igara.
Srpski plivač Velimir Stjepanović osvojio je zlatnu medalju na Mediteranskim igrama u disciplini 200 metara slobodnim stilom.
Stjepanovic.jpg
Stjepanović je u finalnoj trci trijumfovao rezultatom 1:47,00 minuta i okitio se drugim zlatnim odličjem na Igrama u Mersinu, gde je prethodno u petak pobedio na 400 metara slobodno.

"Posle pobede na 400, video sam da mogu, osećao sam se dobro. Posle 65 metara trke video sam da dobro plivam i da neću imati problema do kraja. Ponosan sam što sam se još jednom popeo na pobedničko postolje i osvojio zlato za Srbiju," rekao je Stjepanović posle ceremonije dodele medalja.

Srebro je pripalo Usami Meluiju iz Tunisa rezultatom 1:49,21, a bronza Francuzu Simonu Gverinu sa 1:49,25 minuta.
Ranije u toku dana, drugo zlato u Mersinu osvojio je i Ivan Lenđer, koji je pobedio na 50 metara leptir u vremenu novog rekorda Mediteranskih igara (23,50). Reprezentativac Srbije prethodno je u subotu bio najbolji na dvostruko dužoj stazi (52,30).
Lendjer.jpg

„Presrećan sam. Ovo nisam očekivao posle jutarnje trke, trudio sam se da sve tehničke detalje odradim kako treba. U Peskari sam bio drugi, sada sam dvostruki šampion i rekorder," rekao je Lenđer.

Velimira Stjepanovića sutra očekuje još trka na 200 metara leptir, dok će čaba Silađi startovati u trci na 50 metara prsnim stilom.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger