Headlines News :
Home » , » Ozil: Moram da dajem više golova

Ozil: Moram da dajem više golova

Written By maxtv on среда, 20. март 2013. | 13:19


Fudbaler madridskog Reala Mesut Ozil zadovoljan je načinom na koji se razvija njegova karijera u španskom klubu i dodao da će u budućnosti pokušati da popravi golgeterski učinak.
"Shvatio sam da postoje aspekti igre koje moram da popravim, pre svega tu mislim na efikasnost. Moj učinak može da bude bolji. Trebalo bi više da šutiram ka golu, iako igram na poziciji plejmejkera i posao mi je da nameštam golove. Fokusiran sam na asistencije, ali to ne znači da neću pokušati da postignem što više golova", rekao je Ozil za sajt Fudbalskog saveza Nemačke.
Ozil-Real-Madrid.jpg
Od 2010. godine kada je prešao iz Verdera u Real, Ozil je mnogo napredovao i postao jedan od ključnih igrača Madriđana.
"Ojačao sam u Realu i moje dobre partije su sada mnogo učestalije. Nastaviću da se zabavljam na terenu i uživam u fudbalu", rekao je 24. godišnji fudbaler.
Ozil je u dosadašnjem delu sezone u svim takmičenjima odigrao 40 utakmica i postigao pet golova.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger