Headlines News :
Home » , » David de Hea: U Engleskoj sam sazreo kao čovek i kao igrač

David de Hea: U Engleskoj sam sazreo kao čovek i kao igrač

Written By maxtv on среда, 20. март 2013. | 12:12


Mladi golman Mančester Junajteda David de Hea rekao je da je za dve godine koliko je prošlo od njegovog dolaska u Englesku sazreo kao čovek i kao igrač.
"Promenio sam se u Mančesteru. Proveo sam dve godine u engleskoj fudbalskoj kulturi i razlike su primetne, zreliji sam kao osoba i igrač", rekao je 22. godišnji španski golman.
David-de-Gea-....jpg
De Hea je 2011. godine iz Atletiko Madrida stigao na Old Traford za 17 miliona funti kao zamena za dugogodišnjeg čuvara mreže Edvina van der Sara.
U početku je bio na meti kritika zbog nekoliko grešaka, a mnogi su tada doveli u pitanje njegovu spremnost da se takmiči u jednoj od najjačih svetskih liga. De Hea na poslednjih pet utakmica u Premijer ligi nije primio gol i jedan je od najzaslužnijih što se Junajted nalazi na pragu osvajanja šampionske titule.
On je za odlične partije nagrađen i pozivom u A reprezentaciju Španije, umesto povređenog kapitena Ikera Kasiljasa, ali je pitanje da li će mu selektor Visente Del Boske u predstojećim mečevima protiv Finske i Francuske pružiti šansu da debituje u konkurenciji Viktora Valdeza i Pepea Rejne.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger