Headlines News :
Home » , » Andrija Kaluđerović u Vojvodini

Andrija Kaluđerović u Vojvodini

Written By maxtv on четвртак, 18. јул 2013. | 12:13

Fudbaler kineskog Pekinga Andrija Kaluđerović igraće naredne sezone na pozajmici u novosadskoj Vojvodini, objavljeno je na sajtu "lala".
Starsport
"Došao sam da dajem golove. Dok sam igrao za AIK bio sam na meti Vojvodine. Ipak, tada se 'kockice nisu složile'. U Zvezdi sam stekao fudbalsko ime, ali moja budućnost je Vojvodina. Odrekao sam se većih ugovora u drugim zemljama, jer Vojvodinu vodi moj trener Marko Nikolić."
"Jedva čekam da se navijačima predstavim golovima", kazao je Kaluđerović za sajt Vojvodine. 

On je prošle sezone igrao na pozajmici u španskom Santanderu. Prethodno, Kaludjerović je bio član OFK Beograda, Radnički Pirot, subotičkog Spartaka, Rada i Crvene zvezde. 

Kaluđerović je za reprezentaciju Srbije do sada odigrao tri utakmice.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger