Headlines News :
Home » , » Zvižduci, srednji prst i izvinjenje...

Zvižduci, srednji prst i izvinjenje...

Written By maxtv on четвртак, 28. фебруар 2013. | 13:17


Izjednačujući pogodak Crvene zvezde protiv Javora Nikola Petković je "proslavio" pokazivanjem srednjeg prsta publici na zapadnoj tribini. Dan kasnije, fudbaler se na zvaničnom sajtu izvinio "svima, osim trojici navijača koji su mu vređali porodicu".
Premijerni duel prolećnog dela sezone na Marakani, između Crveen zvezde i Javora, doneo je na momente vrlo anemičnu igru crveno-belih. Preokret koji je izabranicima Aleksandra Jankovića doneo tri boda nije ulio poverenje publike na našem najvećem stadionu. Zvezda će morati mnogo bolje ukoliko želi da sustigne i zatim pretekne Partizan na tabeli.
petkovic.jpg
Ali meč sa vrlo dobrom ekipom iz Ivanjice obeležio je još detalj, ni najmanje prijatan. Posle izjednačujućeg pogotka Crvene zvezde, koji je bio delo mladog Vukana Savićevića, Nikola Petković je pokazao srednji prst navijačima na zapadnoj tribini.
Nakon lavine reakcija, jednoglasno negativnih, oglasio se i sam fudbaler. Za klupski sajt je rekao da je gest namenjen trojici navijača, ne svima. Ovom gestu je prethodilo glasno negovodanje i zvižduci navijača nezadovoljnih igrom Crvene zvezde.
"Tokom čitavog drugog poluvremena troje navijača me je vređalo. Nemam ništa protiv zvižduka, štaviše i treba da zvižde kad igramo loše, ali njihovo vređanje nije bilo vezano za moju igru, već porodicu. Psovali su mi sve po redu, i nisam mogao da se suzdržim. Ističem da nisam ni u kom slučaju gestikulirao prema celoj tribini, već isključivo prema toj trojici koji su mi vređali porodicu. Oni vrlo dobro znaju ko su," rekao je Petković.
"Ne razumem ko može u 30. minutu da zviždi momku koji ima 18 ili 19 godina. Kao stariji, psihički to mogu da podnesem, ali pitanje je da li klinci mogu. Prvi sam za to, da ukoliko izgubimo na kraju utakmice, da treba da nam se zviždi 15 minuta, da mi neko od navijača udari šamar ne bih se naljutio. Ali tokom meča treba da imamo podršku. Izvinjavam se svim navijačima koji su pomislili da se moje gestikuliranje odnosi na njih. To nije tačno, u pitanju su samo tri osobe,", smatra Nikola Petković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger