Headlines News :
Home » , » Dudaš napada medalju u Geteborgu

Dudaš napada medalju u Geteborgu

Written By maxtv on четвртак, 28. фебруар 2013. | 11:36


Reprezentativac Srbije u višeboju Mihail Dudaš izjavio je da mu je cilj osvajanje medalje na dvoranskom prvenstvu Evrope u Geteborgu, od 1. do 3. marta.Srbija je na Balkanijadi osvojila dva zlata, uz trijumfe Ivane Španović i Asmira Kolašinca. Dudaš veruje da će oni i na prvenstvu Evrope biti uspešni.
"Atmosfera u reprezentaciji je izuzetna, pripreme u Istanbulu posle Balkanijade prošle su super i po mojoj slobodnoj proceni, svi smo spremni za takmičenje. Moje ambicije su napad na medalju", rekao je Dudaš.
Mihail-Dudas-2.jpg
On je dodao da će se voditi velika borba za odličja.
"Konkurencija je, kao i uvek, jaka i sudeći po tome, mogu da kažem da će takmičenje biti veoma zanimljivo", ocenio je Dudaš.
Dvadesettrogodišnji višebojac je istakao da je takmičenje u njegovoj disciplni "prepuno adrenalina" i da je zato privlačno.
"Nije se lako baviti višebojom, ali to ima svoje prednosti. Takmičenja su dosta retka, pa zbog toga imaju dosta draži Nema puno prilika da ti se isplati sav trud i rad tokom godina i treninga", rekao je Dudaš.
Mladi Novosađanin je ispričao sa kakvim problemima se susreo u Istanbulu, gde su, inače, uslovi bili odlični.
Mihail-Dudas-3.jpg
"Na Balkanijadi sam imao maler da su mi se obe discipline vremenski preklopile. Taman kada sam počeo da radim finalno zagrevanje za skok motkom, počinjala mi je trka na 60 metara. Trči tamo-vamo, ali su obe prošle solidno. Opet sam u skoku motkom preko 4.80m imao skokove i po 20 santimetara više, ali sam padao na letvicu. Jednom sam zamalo završio u kutiji, srećom sam se nekako izvukao. I kada sam pomislio 'Sve je u redu', letvica, na koju sam potpuno zaboravio, pala mi je na glavu sa pet metara visine. Mala čvoruga, koja ranica, ali sve je to deo višeboja", ispričao je Dudaš.
Srbija je na Balkanijadi osvojila dva zlata, uz trijumfe Ivane Španović i Asmira Kolašinca.
Dudaš veruje da će oni i na prvenstvu Evrope biti uspešni.
Mihail-Dudas-4.jpg
"Od ostalih reprezentativaca očekujem zaista mnogo. Asmir se pokazao da je spreman, a moja prognoza je da može blizu 21 metra. Ivana je konstantna sa dalekim skokovima i za nju mislim da može preko 6.80 metara. Goran Nava je na Balkanijadi ispunio normu za 1500m, a on je poznat kao odličan takmičar", ocenio je Dudaš.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger