Headlines News :
Home » , » Kolašinac u finalu

Kolašinac u finalu

Written By maxtv on четвртак, 28. фебруар 2013. | 22:45


Asmir Kolašinac plasirao se u finale bacanja kugle. U polufinalu Dvoranskog prvenstva Evrope srpski reprezentativac bacio je hitac od 20,31 metar.
Reprezentativac Srbije u atletici Asmir Kolašinac ostvario je veliki uspeh plasmanom u finale bacanja kugle na dvoranskom prvenstvu Evrope u Geteborgu. Kolašinac je u kvalifikacijama imao hitac od 20,31 metara i direktno se plasirao u finale, koje je na programu u petak od 18.45 sati.
Asmir Kolasinac.jpg
Kolašinac u finalu
Ovim rezultatom Kolašinac je najavio da će biti među glavnim kandidatima za najviši plasman na kontinentalnom šampionatu u švedskom gradu. Kolašinac je nakon kvalifikacija da je prezadovoljan rezultatom, istakavši da za sada sve ide kako je planirao.
"Za sada ide sve kako sam i planirao. Hteo sam u prvoj seriji da bacim normu za ulazak u finale, tako sam i uradio, i samim tim sačuvao se za finale. Raduje me činjenica da sam ostao na prvom mestu posle kvalifikacija i nadam se da će tako ostati i posle finala", izjavio je Kolašinac.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger