Headlines News :
Home » , » Rukometaši Vojvodine osvojili Super kup

Rukometaši Vojvodine osvojili Super kup

Written By maxtv on среда, 4. септембар 2013. | 20:22

Rukometaši Vojvodine ovogodišnji su osvajači Superkupa, pošto su u Aranđelovcu savladali Partizan rezultatom 26:22 (14:11).

Najbolji u Partizanu bili su Radovanović i Kostadinović sa po pet golova, a najefikasniji igrač Vojvodine bio je Stanković sa 9.

"Krivo mi što nismo dali više od sebe, a mogli smo. Mislim da nismo iskoristili šanse koje nam je Vojvodina davala. Ali polako, doći ćemo i mi na svoje, stasaće ovi naši mladi momci, a ja ne mogu ništa da im zamerim. Imali smo problema u napadu i na tome ćemo raditi, ali siguran sam da ćemo već u subotu bolje proći", kaže trener Partizana Aleksandar Brković.

Najiskusniji igrač crno-belih, kapiten Nenad Maksić rekao je da je sve jasno i da je Vojvodina bila bolja, što ne znači da će za tri dana, kada se dve ekipe sastaju u prvom kolu SEHA lige, biti drugačije.

"Vojvodina je dobro otvorila utakmicu, mnogo bolje nego što smo mi, stekli su veliku razliku na početku i teško je to bilo stići. Uspeh je što smo utakmicu donekle učinili neizvesnom. Nadamo se da će u subotu biti mnogo drugačija priča", zaključuje Maksić.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger