Headlines News :
Home » , » KK Crvena Zvezda: Nelson se nada boljoj sezoni

KK Crvena Zvezda: Nelson se nada boljoj sezoni

Written By maxtv on четвртак, 22. август 2013. | 12:25

Jedan od najboljih igrača Crvene zvezde u prošloj sezoni, američki plejmejker Damarkus Nelson stigao je u Srbiju i priključio se pripremama tima nastupajuću sezonu. Obećava bolje partije u crveno-belom dresu i uspešniju sezonu od prethodne.

Sa zakašnjenjem od nekoliko sati Demarkus Nelson stigao je u utorak u Beograd. Ipak, Zvezdin plejmejker u sredu je bio na vreme u ordaniciji Vita Maksima gde je obavio neophodne lekarske preglede i medicinska testiranja. On se priključio ekipi na Zlatiboru.

Prošle sezone sjajni organizator igre preskočio je pripreme na Zlatiboru, jer je u Srbiju došao polovinom septembra, ali ovog leta dobro će se upoznati sa paklenim radom na bazičnim pripremama koje nisu svojstvene američkim košarkašima.

Razlika u vremenskim zonama nije se primećivala na Demarkusovom licu, a prema izveštajima iz specijalističke ordinacije Vita Maksima nije se odrazila ni na njegovo telo jer je testove opterećenja odlično podneo.

"Sve je bilo idealno do trenutka dok mi jedna od zaposlenih dama na Aerodromu u Parizu nije dala pogrešnu informaciju, odnosno uputila me je na pogrešan izlaz. Kada je trebalo da se ukrcam u avion shvatio sam da je došlo do greške. S obzirom na veličinu aerodroma nisam imao vremena da do polaska aviona za Beograd stignem na vreme pa sam u Parizu proveo čak pet sati. Ali, to nije najgore što mi se dogodilo pošto mi je usput izgubljen i kompletan prtljag", rekao je Nelson i dodao:

"Ipak, najvažnije je da sam stigao. Uželeo sam se Beograda, zasita je mnogo lepo biti ponovo ovde."

Na pitanje kako je proveo odmor Nelson odgovara:

"Dosta sam putovao. Bio sam u Meksiku, Fildalefiji, Virdžiniji. Naravno, nisam propustio da odem u moju Kaliforniju, a mnogo vremena proveo sam i u Las Vegasu s obzirom da sam tamo kupio kuću, pa sam se malo bavio i uređenjem doma", rekao je zvezdin plejmejker.
Shodno brojnim izazovima koji Crvenu zvezdu Telekom očekuju ove sezone, a tu se pre svega misli na učešće u Evroligi, i Demarkus Nelson na vreme je krenuo sa individualnim treninzima.

"Poslednjih dvadesetak dana sam trenirao u jednom trening kampu u Las Vegasu. Fizički se dobro osećam i veoma sam motivisan za rad jer ćemo ove sezone imati još više izazova. Tu pre svega mislim na utakmice u Evroligi", rekao je Nelson.

Nelson je u ABA ligi prošle sezone prosečno beležio 8,6 poena, 3,7 skokova i 3,6 asistencija po meču, a njegov doprinos u odbrani bio je nemerljiv statističkim parametrima. Zanimljivo je da je prvi Amerikanac u istoriji Crvene zvezde koji je produžio ugovor sa klubom:

Svestan sam da će se od mene očekivati mnogo više. Više će očekivati stručni štab, saigrači, ali i navijači. To može da bude dodatni pritisak, ali spreman sam za sve to. Želim da ova sezona bude uspešnija nego prethodna, a to je jedan od razloga i što sam ostao, jer smatram da to možemo da ostvarimo", zaključio je Nelson.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger