Headlines News :
Home » , , » Mediteranske Igre:Rvač Kristijan Fris osvojio bronzu (VIDEO)

Mediteranske Igre:Rvač Kristijan Fris osvojio bronzu (VIDEO)

Written By maxtv on недеља, 23. јун 2013. | 20:18

Kristijan Fris osvojio je bronzanu medalju u rvanju grčko-rimskim stilom u kategoriji do 60 kilograma pobedom nad Egipćaninom Sajedom Hamedom. To je druga medalja za naše rvače na Mediteranskim igrama u Mersinu.
U osmini finala Fris je savladao Marokanca El Mahadi Masudija, a zatim i Apostolosa Manuidisa iz Grčke za plasman među četiri najbolja. U polufinalu je od njega bio bolji Francuz Tarik Belmadani.
Kristijan-Fris.jpg

„Drago mi je što sam osvojio medalju, ali mislim da sam mogao i sjajniju od bronze. Dva puta sam bio prvak Mediteranskih igara, ovog puta nisam uspeo da odbranim zlato. Ipak, zadovoljan sam celim turnirom", rekao je posle borbe za treće mesto Kristijan Fris.
Davor Štefanek (-74kg) izgubio je u prvom kolu od Francuza Stiva Gunoa i tako propustio piliku da brani zlato iz Peskare 2009.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger