Headlines News :
Home » , , » Fudbaleri Crvene Zvezde ma pripremama sa titulom u mislima (VIDEO)

Fudbaleri Crvene Zvezde ma pripremama sa titulom u mislima (VIDEO)

Written By maxtv on субота, 29. јун 2013. | 13:57

Fudbaleri Crvene zvezde nastavljaju sa pripremama u Sloveniji, odakle najavljuju bolje rezultate u narednoj sezoni. Očekujem bolju i uspešniju sezonu. Znamo kako se završila prošla i verujem da je došlo vreme da stanemo na put večitom rivalu i budemo uspešniji od njih. Za tako nešto potrebna su nam osveženja i pojačanja u ekipi i verujem da će ljudi iz kluba uskoro uspeti da dovedu nove igrače koji će nam pomoći, rekao je Mladenović za klupski sajt.
Fudbaler Crvene zvezde Filip Mladenović rekao je danas da je vreme da taj klub "stane na put" Partizanu i prekine njihovu seriju od šest uzastopnih titula šampiona Srbije.
zvezda.jpg
"Očekujem bolju i uspešniju sezonu. Znamo kako se završila prošla i verujem da je došlo vreme da stanemo na put 'večitom' rivalu i budemo uspešniji od njih. Za tako nešto potrebna su nam osveženja i pojačanja u ekipi i verujem da će ljudi iz kluba uskoro uspeti da dovedu nove igrače koji će nam pomoći", rekao je Mladenović za klupski sajt.
Mladenović je kazao da su mu prvi utisci o novom treneru Slaviši Stojanoviću pozitivni.
"Novi trener je, kao i svaki, doneo neke svoje zamisli i ideje. Odradili smo tek nekoliko treninga zajedno, rano je za kompletnu sliku, ali prvi utisci su više nego pozitivni", kazao je Mladenović.

Štoper crveno-belih Jovan Krneta rekao je da je zaslužio novu šansu da se dokaže u Zvezdi i da mu je težak period koji je imao u klubu pomogao u razvoju kao ličnosti i kao igrača.
"Siguran sam da sam zaslužio novu priliku da se dokažem i pokažem koliko umem. Retko ko je u ekipi prošao kroz težak period kakav sam ja imao. Smatram da mi je to pomoglo u razvoju, i kao ličnosti i kao fudbalera. Izvukao sam pouke iz svega i trudim se da iskoristim novu šansu koja mi se ukazala i koju sam zaslužio", rekao je Krneta.

Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger