Headlines News :
Home » , , » Aksentijević ponovo u Partizanu (VIDEO

Aksentijević ponovo u Partizanu (VIDEO

Written By maxtv on четвртак, 20. јун 2013. | 16:31

Mladi reprezentativac Srbije Nikola Aksentijević vratio se u Partizan posle godinu dana provedenih u holandskom Viteseu. Drago mi je što sam se vratio i nadam se da ću dobrim igrama opravdati poverenje. Imao sam mnogo tešku godinu u Viteseu i nadam se da ću to ovde prebroditi. Od ovog trenutka razmišljam samo o Partizanu, rekao je Aksentijević.
Aksentijević je ponikao u Partizanu, a prošle godine prodat je kiparskom Apolonu koji ga je poslao na pozajmicu u Vitese, ali za holandski klub nije odigrao nijednu utakmicu.
Partizan.jpg
Detalji transfera biće objavljeni na zvaničnoj promociji Aksentijevića.
Aksentijevi ima 20 godina, a igra na poziciji desnog beka. Partizanu je to drugo pojačanje u letnjem prelaznom roku, posle dolaska golmana Milana Lukača iz OFK Beograda.
Novi početak u Partizanu
Nikola Aksentijević je rekao da će u novom klubu prebroditi tešku sezonu koji je imao u holandskom Viteseu.
Partizan-2.jpg
"Drago mi je što sam se vratio i nadam se da ću dobrim igrama opravdati poverenje. Imao sam mnogo tešku godinu u Viteseu i nadam se da ću to ovde prebroditi. Od ovog trenutka razmišljam samo o Partizanu", rekao je Aksentijević novinarima na stadionu Partizana.
Aksentijević je u Partizan došao na jednogodišnju pozajmicu i nosiće dres s brojem 13, koji je nosio i pre nego što je napustio klub prošlog leta.
"U Viteseu sam trenirao sa prvim timom, a igrao sam svakog ponedeljka za rezervni sastav. Tu sam pružao dobre partije i znatno popravio igru u odbrani. Već mi se ostvario san da obučem crno-beli dres i sad mi je san da zaigram u Ligi šampiona. Nadam se da ćemo imati šansu da uđemo u nju", kazao je 20-godišnji desni bek.
Sportski direktor Partizana Albert Nađ rekao je da je cilj kluba da vrati "svoju decu" i da se nada da će Aksentijević doprineti ostvarivanju zacrtanih ciljeva.
"Nikola zna svoje obaveze i zna šta znači igrati u Partizanu. On je možda premlad otišao u inostranstvo i nije uspeo da se navikne. Ovo će mu možda biti i prilika da se svojim igrama ponovo predloži Viteseu", rekao je Nađ.
On je kazao da cilj Partizana nije da nagomilava igrače, već da radi strpljivo.
"Težimo da što pre kompletiramo ekipu, ali prelazni rok traje do 31. avgusta. Dobili smo igrače na pozicijama gde nam nedostaju i, nažalost, još nema ponuda ni za jednog od naših fudbalera", rekao je Nađ.

Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger