Headlines News :
Home » , » Ratko Butorović: Metla i čizma za FSS

Ratko Butorović: Metla i čizma za FSS

Written By maxtv on субота, 30. март 2013. | 13:27


Ratko Butorović, predsednik Vojvodine, veruje da odgovornost za neuspeh u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo pre svih snose čelni ljudi Saveza. Ne dao im Bog da im ja dođem u FSS. Prvo oruđe kojim bi se poslužio bila bi metla, između ostalog je rekao Butorović za "Informer".
Predsednik Vojvodine Ratko Butorović nije neko ko se preterano obazire na kurtoaziju. Jedan od najekscentričnijih predsednika fudbalskog kluba na svetu (što ne umanjuje njegovu uspešnost na toj poziciji) nije štedeo reči u kritici rada Fudbalskog saveza Srbije.
Butorovic.jpg
Između ostalog, Butoroviću nije jasan razlog zbog koga je srpska delegacija u Zagrebu brojala 100 članova. Takođe, on smatra da odgovornost za neuspeh u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo više od selektora Mihajlovića snose čelni ljudi Saveza.
„Ne dao im Bog da im ja dođem u FSS. Prvo oruđe kojim bi se poslužio bila bi metla. Zašto je srpska delegacija u Zagrebu brojala 100 ljudi? Digla se čitava bulumenta i svi su dobili dnevnice, sve im je obezbedio Savez. Niko ništa iz svog džepa nije platio. Mene godinama već boli vrat, ne mogu više da klimam glavom i zato ne želim da budem deo FSS. Njima su potrebni samo oni koji klimaju glavom kad zatreba. Zato sam otišao iz IO, a jedini sam u 10-15 godina koji je to uradio. Nama treba čizma, predsednik čvrste ruke, ali i neko sposoban ko će odrediti strategiju i reći kojim putem mora da se ide", rekao je Butorović za "Informer".
Butorović se posebno osvrnuo na činjenicu da Srbija propušta drugo veliko takmičenje u nizu.
„Ja sam Crnogorac, ali pucam od tuge kad gledam šta se dešava. Idu Crnogorci u Brazil, neka, srećno im bilo, idu i Bosanci i Hrvati. Pa nismo valjda najgori? Svi su iz IO sad pametni i posipaju se pepelom. Ko je jednoglasno izabrao Mihajlovića za selektora? Zar nije isti taj IO, i kako sad niko nije odgovoran? Zašto niko od tih ljudi sad ne podnese ostavku, ako je već napravljena greška. Jeste li bili u Zagrebu? Bolje što niste, jer ja sam bio i video čemer i jad", istakao je prvi čovek Vojvodine.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger