Headlines News :
Home » , » Noletu samopuzdanje na nivou

Noletu samopuzdanje na nivou

Written By maxtv on понедељак, 11. март 2013. | 11:53


Najbolji teniser sveta Novak Đoković posle jutrošnjeg plasmana u osminu finala Indijan Velsa rekao je da nije zabinut zbog malog pada u igri protiv Italijana Fabija Fonjinija. Đoković je savladao Fonjinija sa 6:0, 5:7, 6:2, ali je posle ubedljivo dobijenog prvog seta dozvolio Italijanu da se vrati u meč.
Đoković je osvojio 10 od prvih 11 gemova, pre nego što je Fonjini, 36. igrač sveta, uspeo da se povrati u meč i izbori se za treći set.
Nole-Djokovic-2.jpg
"Samopouzdanje mi je na visokom nivou zbog serije pobeda koju imam ove godine. Sve je dobro funkcionisalo. Odigrao sam loš gem na 4-2 u drugom setu, napravio nekoliko neiznuđenih grešaka i vratio ga u meč. Nisam zabrinut. Bio sam u ovakvim situacijama i ranije, naročito na početku turnira, kada pokušavam da se naviknem na podlogu", rekao je Đoković.
On je dodao da je Fonjini odigrao dobro i da ga je tokom meča terao da se trudi kako bi došao do trijumfa.
Nole-Djokovic-3.jpg
 
"Fabio je dobar igrač na ovoj podlozi, naterao me je da osvajam poene. Na kraju sam uradio šta je bilo potrebno. Pobeda je tu i osećam se dobro", poručio je Đoković.
Srbin će u osmini finala igrati protiv bugarskog tenisera Grigora Dimitrova, koji je jutros savladao Australijanca Metjua Ebdena sa 6:4, 6:4.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger