Headlines News :
Home » , » Volim Real, ali ne razmišljam o povratku

Volim Real, ali ne razmišljam o povratku

Written By maxtv on среда, 20. фебруар 2013. | 11:39


Privremeni trener Čelsija Rafael Benites voli Real Madrid, ali ne razmišlja o poslu u tom klubu. Španski mediji spekulišu da bi Benites na klupi Reala mogao da zameni sadašnjeg trenera Žozea Morinja.
Benites, koji je osvojio Primeru sa Valensijom i Ligu šampiona sa Liverpulom, rekao je da je koncentrisan na posao u Čelsiju, ali je priznao da voli Real Madrid.
Rafael+Benitez-1.jpg
"Na kraju sezone mi ističe ugovor sa Čelsijem i uradiću sve što mogu da ostvarimo uspeh. Real Madrid ima trenera pod ugovorom i to bi trebalo da se poštuje. Kao trener, uvek imate klub koji volite", rekao je Benites španskim medijima.
Benites je već radio u Realu, bio je član stručnog štaba kod trenera Visentea del Boskea, pre nego što je postao prvi trener Valjadolida u sezoni 1995/1996.
"Povezan sam sa navijačima i bili smo u dobrim odnosima. Rođen sam u Madridu, a došao sam u Real kada sam imao 13 godina. Ali, ne želim da ulazim u spekulacije oko trenera tog kluba, jer moje reči ne budu uvek tačno prenesene", rekao je Benites.
Benites je dodao da bi u budućnosti želeo da preuzme selekciju Španije, ali da pre toga mora da ostvari zapažene rezultate.
"Ne isključujem da jednog dana, kada Visente (del Boske) ode, postanem selektor Španije. Ali da bih to postigao moram da nastavim da radim u najboljim svetskim ligama i postižem dobre rezultate", rekao je Benites.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger