Headlines News :
Home » , » Slaviša Stojanović: Čeka nas naporan rad

Slaviša Stojanović: Čeka nas naporan rad

Written By maxtv on уторак, 25. јун 2013. | 23:59

Novi trener Crvene zvezde Slaviša Stojanović stigao je u utorak veče u slovenački Čatež i pridružio se fudbalerima koji su nedavno počeli pripreme.
StarsportBivši selektor Slovenije upoznao se sa prvotimcima crveno-belih i stručnim štabom, a potom najavio naporan rad kako bi se tim na vreme spremio za početak sezone."Blago sam uzbuđen. Svestan sam veličine kluba u koji sam došao i izazova kojeg sam se prihvatio. Očekuje nas sve zajedno upoznavanje, prilagođavanje jednih na druge i veliki posao", rekao je Stojanović.
Novi šef stručnog štaba crveno-belih prethodnih nekoliko dana trudio se da prikupi što više informacija o ekipi. Međutim, pravi utisak o svakom fudbaleru pojedinačno steći će kroz treninge i utakmice. 

"Imam nekoliko snimaka mečeva od prošle godine, ali tim se koliko sam mogao da primetim od tada promenio. Zbog toga ću utisak o ekipi sticati kroz rad i videti koliki kapacitet i potencijal poseduje svako od igrača", istakao je 43-godišnji stručnjak.
Kako je i sam Stojanović rekao, vremena nema puno, otvaranje sezone zakazano je za 18. jul. 

"Činjenica je da kasnimo i da nemamo puno vremena. Predstoji nam veoma naporan period u kome moramo dobro da se pripremimo i spremni dočekamo početak kvalifikacija. Naravno da sam ispratio žreb i oba potencijalna rivala su u prednosti u odnosu na nas jer su im nacionalni šampionati u toku. I pored toga, nadam se da ćemo uspeti sve da nadoknadimo i spremni uđemo u dvomeč protiv pobednika duela Toršavna i IBV", rekao je Stojanović. 

Novi strateg kluba iz Ljutice Bogdana prvi trening sa ekipom odradiće u sredu ujutru od 9 časova i 30 minuta u Krškom. Takođe, "crveno-beli" od 18 časova igraju i prvu kontrolnu utakmicu protiv ekipe Krke u Novom Mestu. 

Zvezda će sezonu početi 18. jula kada će u drugoj rundi kvalifikacija za Ligu Evrope gostovati na Islandu ili Farskim ostrvima.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger