Headlines News :
Home » , » Novak: Dobro odrađen posao!

Novak: Dobro odrađen posao!

Written By maxtv on четвртак, 30. мај 2013. | 21:26

Prvi reket sveta kaže da je odradio dobar posao protiv Pelje, i smatra da je igrao mnogo bolje u odnosu na prvi meč na turniru. Naredni protivnik Đokovića Grigor Dimitrov, "dužnik" iz Madrida.
Najbolji svetski teniser Novak Đoković rekao je posle pobede nad Gvidom Peljom da je igrao mnogo bolje nego u startnom duelu protiv Belgijanca Davida Gofana.
Novak.jpg
Đoković se danas plasirao u šesnaestinu finala Rolan Garosa rutinskom pobedom nad Peljom, 6:2, 6:0, 6:2, nakon samo 86 minuta igre.
"Pelja je mlad, talentovan teniser i takvi imaju dodatnu motivaciju da pruže najbolju igru i naprave iznenađenje, pogotovo na gren slemu. Imao sam samo površne informacije o njemu i nisam znao šta da očekujem, međutim, napravio sam brejk na 2:2 u prvom setu i od tada sam kontrolisao meč. Igrao sam mnogo bolje nego u prvom kolu protiv Gofana, dobro sam odradio posao", rekao je Đoković, koji u narednoj rundi igra protiv Bugarina Grigora Dimitrova.
Biće to prilika za revanš, nakon što je Dimitrov napravio iznenađenje na mastersu u Madridu savladavši svetskog broja jedan sa 2:1 u setovima.
"Bio je to odličan meč, a on je zasluženo pobedio, igrao je sjajno. Ipak, postoji razlika između moje igre tada i sada. Osećam da sam na mnogo višem nivou. Sada znam kako treba da uđem u meč, fizički sam spreman i nadam se da će se isplatiti trud koji sam uložio", rekao je Đoković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger