Headlines News :
Home » , » Mihajlovic: Matić mora mene da pozove

Mihajlovic: Matić mora mene da pozove

Written By maxtv on уторак, 21. мај 2013. | 13:17


Selektor Srbije Siniša Mihajlović rekao je da, pošto nije on oterao Nemanju Matića iz reprezentacije, nije on taj koji treba da ga pozove nazad. Ako hoće da se vrati, treba da me pozove i kaže: "Šefe, ja bih da igram za Srbiju". Zar je to toliki problem? Da sam ga ja oterao, zvao bih ga, rekao je Mihajlović za "Sport".
Pitanje svih pitanja kada je reprezentacija Srbije u pitanju nisu bodovi potrebni za odlazak u Brazil (ponajviše zbog toga što je taj odlazak u domenu naučne fantastike), već igrači koje selektor Mihajlović poziva da obuku najdraži dres.
SM.jpg
Mediji i javnost Mihajloviću neskriveno zameraju izostavljanje sa spiska Adema Ljajića i, posebno, ove sezone sjajnog Nemanje Matića. Ni sam Mihajlović ne poriče fudbalske kvalitete pomenutog dvojca, ali razmimoilaženje sa njima u određenim stavovima koštalo ih je igranja u ovom kvalifikacionom ciklusu.
I dok se problem sa Ljajićem, u vezi sa pevanjem himne, čini nerešiv, jer nijedna strana nije spremna da popusti, onaj sa Nemanjom Matićem ne deluje kao nešto što jedan razgovor ne bi popravio. Međutim...
"Ako hoće da se vrati, treba da me pozove i kaže: 'Šefe, ja bih da igram za Srbiju.' Zar je to toliki problem? Da sam ga ja oterao, zvao bih ga", rekao je Mihajlović za "Sport".
Mihajlović je još jednom naglasio da nije u sukobu vezistom Benfike.
NM.jpg
"Još me nije zvao, a on zna kako stoje stvari - to nije moj problem. Trebalo bi sa njim da pričate. Otišao je dobrovoljno, rekao je da ne želi da igra za Srbiju. Meni ne treba izvinjenje, samo spremnost i želja da igra za reprezentaciju", zaključio je Mihajlović.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger