Headlines News :
Home » , » Raul: Nikad u Barsu!

Raul: Nikad u Barsu!

Written By maxtv on уторак, 21. мај 2013. | 15:55


Raul Gonzales otkrio da je Barselona dva puta pokušala da ga dovede u svoje redove, ali da on to nikako nije mogao da učini jer je pravi Madridista. Juventus čak tri puta pokušao da dovede legendu "kraljevskog kluba".
Legendarni fudbaler madridskog Reala Raul Gonzales otkrio je danas da je Barselona u dva navrata pokušala da ga dovede.
Raul.jpg
"Nikada ne bih mogao da igram za Barselonu, zato što sam ja pravi Madridista. Madrid je moj grad, tamo sam rođen i odrastao. Moj brat, sestra, porodica, svi žive u Madridu", rekao je Raul španskim medijima.
On je za ekipu Reala igrao od 1994. do 2010. godine, a sa kraljevskim klubom osvojio je tri Lige šampiona, šest titula u Primeri i dva Interkontinentalna kupa.
Raul je naveo i da je svojevremeno za njega interesovanje pokazivao Juventus.
"Čak tri puta mi je Juventus slao zanimljive ponude, ali nisam mogao sebe da zamislim da živim u Torinu", dodao je Raul, koji je 2010. otišao u nemački Šalke, a posle dve sezone u Gelzenkirhenu karijeru je nastavio u katarskom Al Sadu.
"Moj odlazak iz Reala nije imao veze sa dolaskom Murinja u klub. Već sam odlučio gde ću da idem, bio mi je potreban novi izazov", zaključio je Raul.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger