Headlines News :
Home » , » Murinjo Alevešu: „K...in sine"

Murinjo Alevešu: „K...in sine"

Written By maxtv on недеља, 3. март 2013. | 13:21


Dan posle novog „El Klasika" u kojem je Real trijumfovao nad Barsom, osim golova broje se i uvrede. Katalonci, osim što su ogorčeni suđenjem, besni su i na Murinja koji je Daniju Alvešu, posle starta nad Ronaldom rekao da je „k...in sin".
I četvrti „El Klasiko" ove sezone pripao je fudbalerima Reala, koji su u subotu savladali Barselonu sa 2:1. Ni ovaj derbi nije prošao bez „trećeg poluvremena" u kojem su se Katalonci žalili na suđenje i na ponašanje trenera „galaktikosa" Žozea Murinja.
Katalonci su pobesneli zbog uvreda Žozea Murinja koji je Danija Alveša nazvao „k....nim sinom" posle oštrog starta nad Ronaldom. Kamere su uhvatile detalj kada je "Posebni", besan posle faula nad Rolandlom, ustao sa klupe, krenuo ka terenu i na portugalskom rekao "filho de puta". Ovo je samo nastavak prepucavanja trenera Reala i igrača Barselone koje traje već neko vreme.
Zanimljivo je da je sudija Migel Anhel Perez Lasa dostavio i zvanično objašnjenje zašto je isključio golmana Barselone Viktora Valdeza.
Viktor Valdez.jpg
Valdez "pocrveneo" zbog žalbe na suđenje
"Kada sam svirao kraj meča za ruku me je uhvatio igrač Barselone sa brojem jedan. To je bio Viktor Valdez. Vukao me je za ruku i uneo mi se u facu. Vikao je na mene. Reako mi je da treba da se stidim zbog svojih odluka", naveo je sudija u izveštaju.

Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger