Headlines News :
Home » , » Jelena presrećna

Jelena presrećna

Written By maxtv on уторак, 26. март 2013. | 13:07


Srpska teniserka Jelena Janković rekla je posle pobede (6:0, 6:4) nad Rumunkom Soranom Kirsteom da je zadovoljna svojom igrom i plasmanom u četvrtfinale Mastersa u Majamiju.
"Presrećna sam, bila je ovo velika pobeda za mene, mislim da sam igrala veoma dobro, posebno u prvom setu. Sorana je takođe bila dobra, ali tokom meča uspevala sam da joj vraćam loptice i preuzmem kontrolu nad poenom, rekla je Jankovićeva.
Jelena-Jankovic-2.jpg
Ona će u borbi za polufinale igrati protiv Italijanke Roberte Vinči, 15. teniserke sveta, sa kojom se do sada sastajala pet puta. Srpska teniserka vodi sa 3:2 u pobedama, ali je u poslednja dva duela trijumfovala Vinči.
Jelena-Jankovic.jpg
"Izgubila sam poslednja dva meča od nje, poslednji u tri seta. Nadam se da ću sada odigrati bolje. Definitivno će to biti težak meč", zaključila je Jankovićeva.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger