Headlines News :
Home » , » Oduzeo bih im pasoše

Oduzeo bih im pasoše

Written By maxtv on четвртак, 21. фебруар 2013. | 13:39


Selektor ženske rukometne reprezentacije Saša Bošković ističe da nema opravdanja za devojke koje, iako rođene u Srbiji, nastupaju za druge nacionalne timove. Da je do mene, ja bih oduzeo pasoš Srbije svima onima koji su iz Srbije, a igraju za tuđu zemlju, rekao je Bošković za „Sport".
Ženska rukometna selekcija Srbije bez dileme bi bila najbolja na svetu, kada bi za nju nastupale sve igračice rođene u našoj zemlji.
srbija.jpg
Indira Jakupović, Bojana Radulović, Mirjana Milenković, Bojana Popović, Ana Radović, Katarina Bulatović, Ana Đokić i Milica Danilović, sve oni igraju ili su igrale za reprezentacije Makadonije, Mađarske, Crne Gore i Nemačke.
"Svako ima pravo na izbor i u to ne ulazim. Prihvatam da neko odluči da prestane da igra za svoju zemlju, ali ne i da počne da igra za drugu. Nisam nikada čuo da je neki Danac odlučio da igra za neku drugi reprezentaciju. Da je do mene, ja bih oduzeo pasoš Srbije svima onima koji su iz Srbije, a igraju za tuđu zemlju", rekao je Bošković za „Sport".
Na nedavno održanom prvenstvu Starog kontinenta, Srbija je nakon velike borbe poražena od kasnijeg pobednika turnira Crne Gore. Najbolja igračica ove reprezentacije bila je Katarina Bulatović, devojka rođena u Kragujevcu. Odlična je bila i Ana Đokić, koja je iz Aranđelovca.
"Tu za mene ne može da bude nikakvog opravdanja. Rođen sam u Srbiji, moja familija takođe, od malena sam vaspitavan da imam samo Srbiju i ništa više", istakao je selektor nacionalnog tima.
Srbija 2.jpg
Bošković smatra da koren problema proizilazi iz činjenice da je izgubljen ponos i pravi odnos prema srpskoj državi, a da je potrebno dosta vremena da se to sanira.
"Deca nam ne znaju himnu "Bože, pravde". Ja bih to uveo kao obavezno na prvom času. Patriotizam moramo da uvedemo u Osnovnu školu. Evo, nedavno na Danu državnosti, nisam video zastavu Srbije na svakoj banderi u mom Aranđelovcu. To ne sme tako", zaključuje Bošković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger