Headlines News :
Home » , , » Prva pobeda Dejvida Mojesa (VIDEO)

Prva pobeda Dejvida Mojesa (VIDEO)

Written By maxtv on субота, 20. јул 2013. | 15:33

U prvoj utakmici na užarenoj klupi Mančester junajteda je kiksnuo, ali se u drugoj u potpunosti iskupio. Dejvid Mojes je zadovoljan napustio prepun ANZ stadion u Sidneju, jer je njegov tim postigao pet pogodaka protiv Fokstel A-liga Ol Starsa.
Mančester junajted je zabeležio prvu pobedu na turneji po Aziji. Pobeda protiv Fokstel A-liga Ol Starsa, rezultatom 5:1, ujedno je i prva Dejvida Mojesa na klupi ekipe sa Old traforda.

Pred 82.127 gledalaca na ANZ stadionu, u strelce su se upisivali Robin van Persi, kao i Džes Lingard i Dani Velek po dva puta.
Albanac Besart Beriša je bio jedini strelac za domaću ekipu.
Junajted je, baš kao što rezultat i pokazuje, dominirao svoh 90 minuta. Mladi Lingard, koji ima 21 godinu, ostavio je posebno dobar utisak.
"Bilo je divno postići dva gola, videti svoje ime na semaforu. Igrati pred ovoliko navijača, koji su bili sjajni, je stvarno posebno i prvenstveno sam srećan što sam uopšte dobio priliku da radim sa prvim timom", rekao je Lingard.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger