Užička policija zabranila je održavanje 46. Srbija relija zbog neispunjavanja bezbedonosnih uslova staze na kojoj je trebalo da se vozi.
Direktor trke Ivan Jevtić rekao je da su organizatori na stazi dugoj 50 kilometara postavili 30 saobraćajnih znakova, dok je policija zahtevala još 832 znaka.
“Nismo mogli da ispunimo zahteve za koje smatramo da su nerealni. Pored znakova, traženo je i da obezbedimo 1,3 kilometara zaštitne ograde punjene vodom”, naveo je Jevtić.
Policija je tražila stazu obezbedi 4.250 policajaca uz 170 redara, ali organizatori ni taj uslov nisu ispunili.
"Elaborat po kom su trebali da budu postavljeni znaci jeste naš. Ne branim sebe ni organizatore, ali kažem da nije bilo moguće naći toliko znakova. Mi smo uspeli da postavimo tridesetak znakova na putevima veće važnosti”.
Jevtić je, ne poričući propuste u organizaciji, naveo i da se, po njemu, ne radi samo o tehničkim uslovima, zbog kojih je reli otkazan.
"Mislim da je postojala nečija volja da se reli ne održi iz meni nepoznatih razloga, jer mi nismo imali ni jedan problem u organizaciji do pre deset dana", poručio je Jevtić.
On je istakao i da su Sportska komisija i predstavnici FIA prošli deo staze i ustanovili da je sve u skladu sa elaboratom, ali je dodao, da oni nemaju jurisdikciju nad lokalnim zakonima.
Upitan da li su kriterijumi bezbednosti u užičkoj policiji povećani posle četiri tragedije na trci na Tari prošle godine, Jevtić je naglasio da svi u Srbiji kad se pomene autosport, porede reli sa brdskom trkom na Tari, što je pogrešno.
Takođe, naglasio je da je posle današnjeg otkazivanja 46.Srbija relija otvoreno pitanje kako će se to odraziti na budućnost ovog takmičenja.
"Srbija reli se neće sigurno ugasiti. Pitanje je samo kakav će status imati naredne sezone. Da li ćemo biti u Kupu Evrope i da li će koeficijent biti i dalje deset ili će biti smanjen na pet", rekao je Jevtić.
Najprestižnije i najznačajnije takmičenje u oblasti autosporta u zemlji, 46. po redu Srbija reli, koji je sinoć bio svečano otvoren na Gradskom trgu u Užicu okupio je 26 posada iz Srbije, Bugarske, Kazahstana, Švedske, Češke i Bosne i Hercegovine.
Organizatori relija su bili klubovi MM Power iz Beograda i Užice Rally team.
"Elaborat po kom su trebali da budu postavljeni znaci jeste naš. Ne branim sebe ni organizatore, ali kažem da nije bilo moguće naći toliko znakova. Mi smo uspeli da postavimo tridesetak znakova na putevima veće važnosti”.
Jevtić je, ne poričući propuste u organizaciji, naveo i da se, po njemu, ne radi samo o tehničkim uslovima, zbog kojih je reli otkazan.
"Mislim da je postojala nečija volja da se reli ne održi iz meni nepoznatih razloga, jer mi nismo imali ni jedan problem u organizaciji do pre deset dana", poručio je Jevtić.
On je istakao i da su Sportska komisija i predstavnici FIA prošli deo staze i ustanovili da je sve u skladu sa elaboratom, ali je dodao, da oni nemaju jurisdikciju nad lokalnim zakonima.
Upitan da li su kriterijumi bezbednosti u užičkoj policiji povećani posle četiri tragedije na trci na Tari prošle godine, Jevtić je naglasio da svi u Srbiji kad se pomene autosport, porede reli sa brdskom trkom na Tari, što je pogrešno.
Takođe, naglasio je da je posle današnjeg otkazivanja 46.Srbija relija otvoreno pitanje kako će se to odraziti na budućnost ovog takmičenja.
"Srbija reli se neće sigurno ugasiti. Pitanje je samo kakav će status imati naredne sezone. Da li ćemo biti u Kupu Evrope i da li će koeficijent biti i dalje deset ili će biti smanjen na pet", rekao je Jevtić.
Najprestižnije i najznačajnije takmičenje u oblasti autosporta u zemlji, 46. po redu Srbija reli, koji je sinoć bio svečano otvoren na Gradskom trgu u Užicu okupio je 26 posada iz Srbije, Bugarske, Kazahstana, Švedske, Češke i Bosne i Hercegovine.
Organizatori relija su bili klubovi MM Power iz Beograda i Užice Rally team.
0 коментара:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !