Headlines News :
Home » , » Novak Martinović najnovije pojačanje FK Crvene zvezde

Novak Martinović najnovije pojačanje FK Crvene zvezde

Written By maxtv on уторак, 30. јул 2013. | 14:45

Novak Martinović, najnovije pojačanje Crvene zvezde, je srećan jer se posle pet godina provedenih u pečalbi vratio u Srbiju. Takođe, najavljuje i bolje rezultate crveno-belih u narednoj sezoni. Spreman sam za pobede i trofeje. Drago mi je što sam se vratio kući posle pet godina u inostranstvu, čini mi se u pravi klub. Siguran sam da će titula da se vrati na ovu stranu Topčiderskog brda, rekao je Martinović.
Novi fudbaler Crvene zvezde Novak Martinović rekao je da je siguran da je izabrao pravi klub s kojim će u predstojećoj sezoni osvojiti šampionsku titulu.
Zvezda.jpg
"Spreman sam za pobede i trofeje. Drago mi je što sam se vratio kući posle pet godina u inostranstvu, čini mi se u pravi klub. Siguran sam da će titula da se vrati na ovu stranu Topčiderskog brda", rekao je Martinović na promociji na stadionu Crvene zvezde.
Martinović je potpisao dvogodišnji ugovor sa Zvezdom i nosiće dres sa brojem 13.
Na pitanje novinara da li ga je u prehodnom periodu kontaktirao neko iz Zvezdinog "večitog" rivala Partizana, Martinović je odrično odgovorio.
Martinović je u Srbiji nastupao za BSK iz Borče, OFK Beograd i Smederevo, a od stranih klubova nastupao je za rumusnku Steauu i kineski Vuhan.
"Ostao je žal za tim što nisam ostavio trag u srpskom fudbalu. Kada sam odlazio u Kinu imao sam lepu sliku o toj zemlji, ali kada sam došao tamo, to nije bilo ni približno. Imao sam još godinu i po dana ugovora sa Vuhanom, ali mislim da sam raskidom ugovora i dolaskom u Zvezdu napravio pravi potez", rekao je on.
Sportski direktor Crvene zvezde Zoran Stojadinović rekao je da mu je žao što Martinović nije ranije došao u klub.
"Žao mi je što nije došao ranije, ali nije on kriv jer smo dosta oklevali. Iskustvo je na njegovoj strani i od svih igrača koji su do sada došli imao je najbolje rezultate na lekarskom pregledu", rekao je Stojadinović.
Martinović će moći da putuje s ekipom u Odesu za utakmicu s Černomorecom, u trećem kolu kvalifikacija za Ligu Evropa, ako na vreme stigne sertifikat iz Kine.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger