Headlines News :
Home » , » Đurić već priželjkuje novu titulu

Đurić već priželjkuje novu titulu

Written By maxtv on понедељак, 27. мај 2013. | 10:57

Predsednik fudbalskog kluba Partizan Dragan Đurić je rekao da su crno-beli dosanjali mnoge snove ove sezone, koju su trijumfalno okončali pobedom nad suboticckim Spartakom (5:0). Crno-beli su sezonu završili sa 73 osvojena boda, 11 više od "večitog" rivala Crvene zvezde. Iz Superlige Srbije ispale su ekipe BSK-a iz Borče i Smedereva.
"Prioritet u sledećoj je uspeh na evropskoj sceni, ali moja najdraža titula tek treba da dođe. Nadam se da će to biti sledeće sezone u ovo doba", izjavio je Đurić na proslavi titule državnog prvaka na stadionu u Humskoj.
Prvi čovek kluba istakao je da se na kraju pokazalo kako su priče o navodnoj predaji titule bile "čista glupost".
"Bili smo pod velikim pritiskom, pogotovo kada se naša prednost istopila na samo dva boda. Međutim, tada smo pokazali da smo pravi. Jojićev gol u 90. minutu derbija za mene je najlepši trenutak sezone", poručio je Đurić.
Partizan-torta-1.jpg
Kapiten crno-belih Saša Ilić, kome je ovo deveta šampionska titula, smatra da su on i saigrači dokazali da su najbolji.
"Meni je svaka titula draga na svoj način, možda mi je ipak najdraža ona prva koju sam osvojio pre više od 15 godina. Ubeđen sam da ćemo se sledeće sezone u isto vreme naći na ovom istom mestu i da ćemo ponovo slaviti titulu", rekao je on.
"Hvala navijačima na podršci. Nadam se plasmanu u Ligu šampiona sledeće sezone, to možemo samo uz njihovu pomoć", naglasio je Ilić.
Proslava titule organizovana je u bašti restorana na Partizanovom stadionu, uz prisustvo velikog broja zvanica i kompletnog prvog tima.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger