Headlines News :
Home » , » Pobeda koja mnogo znači

Pobeda koja mnogo znači

Written By maxtv on субота, 20. април 2013. | 20:04


"Pobeda mi mnogo znači, ne samo zato što je bod za Srbiju, već i za mene kao igračicu. Treći set nikad nije lak, ali mnogo znači kada to prelomiš u svoju korist", rekla je Ana Ivanović nakon pobede protiv Mone Bartel.
Najbolja srpska teniserka Ana Ivanović rekla je da će joj pobeda protiv Mone Bartel mnogo značiti u nastavku meča protiv Nemačke u plej-ofu Svetske grupe FED kupa.
Ivanovićeva je posle mnogo oscilacija savladala Bartelovu sa 2:1 u setovima i donela Srbiji vođstvo od 1:0.
Ana-Ivanovic5.jpg
"Pobeda mi mnogo znači, ne samo što je osvojen bod za reprezentaciju već nas stavlja u bolju poziciju za sutrašnji meč. Ovaj trijumf mi puno znači kao igračici, posebno kada se prelomi u trećem setu", rekla je Ivanovićeva. Ona je dodala da se presudan momenat meča dogodio u trećem setu pri rezultatu 2:2.
"Bilo je teško, dva puta sam izgubila od nje i želela sam da pobedim. Verovala sam da je to ostvarivo, imala sam podršku tima i slektora. Presudan momenat je bio treći set kada sam pri rezultatu 2:2 na svoj servis imala 0:30, uspela da dobijem taj gem i u nastavku meča napravim brejk", kazala je Ivanovićeva.
Ana-Ivanovic4.jpg
Drugog dana takmičenja, u nedelju od 11 sati na programu su mečevi Kerber - Ivanović i Bartel - Jovanovski, a ako bude bilo potrebe na terenu "Porše arene" zaigraće međusobno dublovi Sabina Lisicki/Ana Lena Gronefeld i Vesna Dolonc/Aleksandra Krunić.
Opstanak u Svetskoj grupi izboriće reprezentacija koja ostvari tri pobede.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger