Headlines News :
Home » , » Bojana nije zadovoljna

Bojana nije zadovoljna

Written By maxtv on субота, 20. април 2013. | 20:37


"Nisam baš zadovoljna mečom. Mogla sam da odigram mnogo bolje, ali sam imala jako malo mečeva, pošto sam dugo bila odsutna zbog povrede", rekla je Bojana Jovanovski posle poraza od Anđelike Kerber.
Srpska teniserka Bojana Jovanovski rekla je da je mogla mnogo bolje da odigra u meču sa Anđelikom Kerber u Fed kupu, ali da su povreda i dugo odsustvo uzroci oscilacija i grešaka.
"Nisam baš zadovoljna mečom. Mogla sam da odigram mnogo bolje, ali sam imala jako malo mečeva, pošto sam dugo bila odsutna zbog povrede. Još se vraćam, nemam čak ni pune treninge, a ovo mi je i prvi meč na šljaci. Igrala sam sa mnogo oscilacija i grešaka", rekla je Jovanovski posle meča u Štutgartu.
Kerber1.jpg
Jovanovski je danas izgubila u dva seta od Andjelike Kerber, 7:5, 6:5, čime je Nemačka izjednačila na 1:1 u duelu protiv Srbije u plej-ofu za opstanak u Svetskoj grupi Fed kupa. Bojana sutra igra protiv Mone Bartel.
"Probaću da se spremim za sutra, da ispravim neke stvari i probam da pobedim", rekla je Jovanovski.
Selektor reprezentacije Dejan Vraneš rekao je da će tim pokušati da izvuče pouke iz današnjih mečeva da bi se što bolje spremio za sutrašnje duele protiv Nemica u plej-ofu Fed kupa.
Ana-Ivanovic3.jpg
"Ana je imala veliki pritisak pre meča, zato što je imala negativni skor, a i zato što nam je trebala svaka pobeda. Ona je uspela da izdrži posle pada u drugom setu i donela nam je pobedu koja nam mnogo znači", rekao je Vraneš u Štutgartu. "Nisam bio optimista pre meča Bojane. Svi znamo kako igra i kako je rangirana Kerber (šesta na WTA listi), ali, nažalost, Bojana je bila bolja u ovom meču, ali je propustila neke šanse. Treba imati razumevanja, dugo je bila povređena i video se nedostatak turnirskih mečeva, pogotovo na šljaci", rekao je Vraneš.
"Ulazimo sa 1:1. Pokušaćemo da izvučemo pouke iz današnjih mečeva, da se što bolje spremimo za duele", rekao je Vraneš.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger