Headlines News :
Home » , » Pelegrini želi da ostane u Malagi

Pelegrini želi da ostane u Malagi

Written By maxtv on среда, 17. април 2013. | 15:31


Iskusni čileanski stručnjak Manuel Pelegrini rekao je da bi voleo da ostane u Malagi do isteka ugovora ali da očekuje od kluba da napravi dugoročni projekat razvoja kluba.
Trener Malage Manuel Pelegrini izjavio je danas da je zadovoljan i da želi da ostane u klubu do isteka ugovora.
Pelegrini .jpg
Hesus Martines, Pelegrinijev agent, rekao je početkom nedelje da uprava kluba mora da uvede određene promene ako želi da zadrži trenera i sledeće sezone.
"Mi smo dobri prijatelji, ali ja ne zavisim od Hesusa. Nemam portparola i ne mora drugi da govori umesto mene. On je sigurno imao svoje razloge, ali ne mogu da kontrolišem njegove izjave. Takve stvari moramo da rešimo privatno", rekao je Pelegrini španskim
medijima.
"Ne mogu da predvidim šta će se dogoditi u budućnosti, ali u klubu znaju da moraju da naprave projekat, da moraju da rade na nekim stvarima. Moja budućnost zavisi samo od rezultata. Zadovoljan sam i želim da ostanem do kraja ugovora", dodao je Pelegrini.
Malaga je trenutno peta na tabeli, a ove sezone ostvarila je dobre rezultate u Ligi šampiona, u kojoj se plasirala u četvrtfinale i nesrećno ispala od Borusije iz Dortmunda.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger