Headlines News :
Home » , » Novak: Mentalno sam jači

Novak: Mentalno sam jači

Written By maxtv on недеља, 24. фебруар 2013. | 18:11


Mentalno se osećam opuštenijim nego što sam bio na početku prošle sezone, kada sam pred sobom imao velike zadatke - da odbranim tri gren slem titule i prvo mesto na ATP listi, rekao je Novak uoči starta turnira u Dubaiju.
Prvi teniser sveta Novak Đoković ocenio je danas uoči starta ATP turnira u Dubaiju, gde je do sada tri puta pobeđivao, da se ove sezone oseća mentalno jačim nego početkom 2012.
Novak-Djokovic2.jpg
Đoković: Mentalno sam jači, želim još gren slem titula
"Mentalno se osećam opuštenijim nego što sam bio na početku prošle sezone, kada sam pred sobom imao velike zadatke - da odbranim tri gren slem titule i prvo mesto na ATP listi", rekao je Đoković koji je u karijeri osvojio šest gren slem titula - četiri Australijen Opena, Vimbldon i US Open. On je dodao da se potpuno oporavio za naredne izazove.
"Naučio sam lekciju i shvatio kroz kakvo sam iskustvo, u stvari, prošao i sada sam spreman za nove izazove", rekao je Đoković.
Najbolji srpski teniser smatra da su mu Rodžer Federer, Endi Marej i Rafael Nadal podjednako opasni protivnici.
"Ne mogu posebno da izdvojim nijednog od njih. Sva trojica su mi veliki rivali", rekao je Đoković.
On je naglasio da je bio impresioniran izdanjem Nadala na turniru u Brazilu, gde je Španac osvojio prvu titulu otkako se ovog meseca vratio na teren posle sedmomesečne pauze zbog povrede kolena.
Nole-i-MAri-2.jpg
"On i dalje igra veoma, veoma dobro na šljaci, a od njega nisam ni očekivao slabiju igru. Inače, ne mogu da tvrdim kako se on zaista fizički oseća, ali rezultati govore sami po sebi - Nadal igra u finalima, osvojio je titulu, iako se radi o turniru iz serije 250, u kojima on godinama nije učestvovao", rekao je Đoković i dodao da će najnoviji uspesi Nadalu poslužiti za povećanje samopouzdanja.
Srpski teniser ne krije da mu je najveći cilj u 2013. osvajanje titule na Rolan Garosu, jedinog gren slema čiji pehar nema u vitrini.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger