Headlines News :
Home » , , » Đilas: Tražio sam pomoć države (VIDEO)

Đilas: Tražio sam pomoć države (VIDEO)

Written By maxtv on понедељак, 11. фебруар 2013. | 16:17

Dragan Đilas, predsednik Košarkaškog saveza Srbije, rekao danas da je zatražio pomoć od Aleksandra Vučića u rešavanju problema sa huliganima. Prema njegovim saznanjima, sve je počelo kada su se jedan ili dvojica navijača Crvene zvezde pojavili na tribini gde su bile pristalice Partizana, potom je Žandarmerija reagovala da bi ih izvukla i tada je krenuo veći incident.
Predsednik Košarkaškog saveza Srbije (KSS) Dragan Đilas rekao je danas da je veliko pitanje da li sve što se dešavalo u Kragujevcu na prekinutom finalu Kupa Radivoja Koraća između Crvene zvezde i Partizana uopšte ima veze sa sportom.
"Očekujem da svako ko može, pomogne, i mislim da će i država da se angažuje. Čuo sam se i sinoć i jutros sa Aleksandrom Vučićem i nije mi problem da se čujem sa bilo kim ko može da pomogne u rešavanju ovog problema. Problem sa huliganima nije počeo na košarkaškim utakmicama, nego je, pre svega, bio vezan za fudbal, ali sada se sve prenelo i na ostale sportove", rekao je Đilas na konferenciji za medije u Kući košarke.
Finalna utakmica Kupa Radivoja Koraća između Crvene zvezde i Partizana prekinuta je sinoć u 26. minutu zbog upada navijača na teren, pri rezultatu 43:43, a trebalo bi da bude nastavljena večeras od 19 sati, bez prisustva publike.
Djilas-Zvezda.jpg
Dragan Đilas sa predstavnicima Crvene zvezde...
"Atmosfera je od starta bila naelektrisana, a sve je krenulo sa stavom Radničkog iz Kragujevca koji je imao zamerke na pravilo o broju stranaca. Domaći navijači su vređali Dejana Tomaševića, a čuo sam i za probleme sa tablicama na automobilima. Sezonu smo započeli teškim rečima između Zvezde i Partizana. Ja sam i tada zvanično apelovao na obe strane, da se prestane sa tim, jer će dovesti do povećavanja mržnje i fatalnih posledica", naglasio je Đilas i podsetio da se pre nekoliko godina zalagao za otkazivanje fudbalskog večitog derbija zbog čega je bio kritikovan sa svih strana.
On je dodao da je krajnje vreme da se postavi neka granica i da je bio za prekid utakmice zbog vređanja porodice.
"Bilo je vređanja Rakočevićeve supruge i supruge Nebojše Čovića. Tražio sam da se, ako se nastave vređanja porodice, utakmica prekine, jer mora da postoji određena granica. Prošle godine u Nišu smo uspeli da finalni meč privedemo kraju, iako je bila slična situacija. U razgovoru sa predstavnicima KSS-a, razmatrali smo da se utakmica prekine i ne bude pobednika Kupa. Međutim, kada sam video igrače obe ekipe na zajedničkom zagrevanju posle prekida, na istom košu, smatrao sam da meč ipak mora da se završi", naveo je Đilas.
Prvi čovek KSS-a demantovaoe pisanje pojedinih medija da je napadnut uoči meča u dvorani Jezero.
"Jedino me jedan navijač Zvezde opsovao kad sam ušao u halu i ja sam mu uzvratio, iako sam svestan da je to greška i nije u skladu sa pravilima ponašanja", priznao je Đilas.
Djilas-Partizan.jpg
... i sa predstavnicima Partizana
Prema njegovim saznanjima, sve je počelo kada su se jedan ili dvojica navijača Crvene zvezde pojavili na tribini gde su pristalice Partizana, potom je Žandarmerija reagovala da bi ih izvukla i tada je krenuo veći incident.
"Ovo je samo kraj jedne priče koja predugo traje. Pokušaćemo da smanjimo tenziju među klubovima, da svi shvate težinu izgovorenih reči. Ako bismo to uspeli, imaćemo situaciju kao u španskom Kupu kralja gde ljudi sa porodicama dolaze na tribine. Kup je jedino takmičenje pod direktnom ingrencijom KSS-a, ali ako klubovi procene da će biti bolje, Savez je spreman da preuzme i nadležnost nad domaćom ligom. Ovo od juče treba da bude opomena za sve nas. Moramo da pokušamo da otvorimo nove stranice srpske košakrke, a u tome očekujemo maksimalnu pomoć države", zaključio je Đilas.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger