Headlines News :
Home » , » Novak: Nisam igrao dobro

Novak: Nisam igrao dobro

Written By maxtv on недеља, 8. септембар 2013. | 10:36

Novak Đoković je posle pobede nad Stanislasom Vavrinkom rekao da je zadovoljan pobedom iako nije igrao dobro. Najbolji teniser sveta dodaje da je podigao nivo igre kada je bilo potrebno i da ga je to odvelo u novo Ju-Es open finale.

Posle velike borbe, pet setova protiv Vavrinke i sjajnog tenisa, Novak Đoković plasirao se u finale Ju-Es opena i "zakazao" još jedan duel sa Nadalom. Naš teniser nije nakon meča bio zadovoljan svojom igrom ali jeste rezulatom.

"Za ovakve mečeve živimo, za njih treniramo. Vavrinka se borio do kraja, odigrao je sjajan meč. Igrao je mnogo agresivnije, igrao je bolje sve skupa, ja sam pokušao da se držim, da se prilagodim, morao sam mnogo da trčim", rekao je Đoković.

"Nisam igrao dobro koliko sam želeo, ali njemu svaka čast što je bio agresivan. Drago mi je što sam na kraju ipak igrao najbolje kada je trebalo. Publika je fantastična, svaki meč učinite posebnim. Bio je ovo deža vi sa Australijan opena. Nisam zadovoljan kako sam igrao danas, ali mislim da je moja igru tu", dodao je Nole nakon teškog meča sa Vavrinkom.

O predstojećem duelu sa velikim protivnikom, prvi reket sveta je rekao:

"Servis Nadla možda nije toliko jak, ali udarac koji sledi posle njega jeste. Mislim da je vrlo dobar na riternu, što me je iznenadilo u Montrealu kad smo igrali. I sam je izjavio da kad igra protiv mene na tvrdoj podlozi, treba da bude agresivniji i da mu je to taktika. To i očekujem protiv njega", rekao je Đoković.

U dosadašnja 36 duela, Španac ima 21 pobedu a naš teniser 15.

Fianle Ju-Es opena na programu je u ponedeljak od 23č po našem vremenu. 
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger