Headlines News :
Home » , » SP u atletici: Bronza za Ivanu Španović

SP u atletici: Bronza za Ivanu Španović

Written By maxtv on недеља, 11. август 2013. | 20:37

Ivana Španović je osvojila bronzanu medalju u skoku u dalj na Svetskom prvenstvu u Moskvi. Srpska atletičarka je do velikog uspeha, najvećeg na Svetskim prvenstvima u istoriji naše zemlje, stigla preskočivši šest metara i 82 centimetra. "Došao je i moj dan. Ovo je istorija. Moja zemlja je mnogo uložila u mene i ja sam joj to vratila na najbolji mogući način", rekla je Španovićeva.

Reprezentativka Srbije u atletici Ivana Španović osvojila je bronzanu medalju na Svetskom prvenstvu u Moskvi u disciplini skok u dalj.

Španovićeva je najbolji rezultat u finalu postigla u petoj seriji skočivši šest metara i 82 centimetra, što je ujedno i novi nacionalni rekord Srbije.
Prethodni rekord takođe je držala Španovićeva. Postavljen je 2010. godine u Beogradu, a iznosio je šest metara i 78 centimetara.

Zlatnu medalju osvojila je Amerikanka Britni Ris, koja je skočila sedam metara i jedan centimetar, dok je srebrno odličje osvojila Blesing Okagbare iz Nigerije skočivši samo dva centimetra manje.
Uspeh srpske atletičarke posebno dobija na značaju kada se zna da je, sve do nedavno, imala velikih problema sa povredom.

Ivana Španović je rekla, nakon velikog uspeha i osvajanja bronze u skoku u dalj na Svetskom prvenstvu u Moskvi, da je na najbolji mogući način vratila dug Srbiji.
"Došao je i moj dan. Ovo je istorija. Moja zemlja je mnogo uložila u mene i ja sam joj to danas vratila na najbolji mogući način. Verovala sam sve vreme u uspeh. Hvala svima na podršci", izjavila je Španovićeva. 
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger