Headlines News :
Home » , » Viktor u šoku posle suspenzije

Viktor u šoku posle suspenzije

Written By maxtv on петак, 26. јул 2013. | 13:27

Viktor Troicki u šoku nakon odluke Međunarodne teniske federacije da ga suspenduje na 18 meseci zbog, navodnog, nepoštovanja regulative u vezi sa kontrolom dopinga. Ovo je prava noćna mora za mene. Bio sam sto odsto siguran da je sve u redu, navodi se, između ostalog, u saopštenju srpskog tenisera.
Tipsarevic.jpg
Viktor Troicki je, nakon odluke Međunarodne teniske federacije da ga suspenduje na godinu i po dana zbog nepodnošenja potrebnog uzorka krvi na doping kontrolu, izdao zvanično sapoštenje.
Troicki-2.jpg
Treći reket Srbije, i 53. igrač sveta, detaljno je pojasnio da mu je ovlašćeno lice dozvolilo da ne preda uzorak krvi 15. aprila, nakon prvog kola i duela sa Jarkom Nieminenom.
"Prema meni se odnose kao prema kriminalcu, a nisam ništa skrivio. Plašim se igle i zbog toga sam imao problema, ali sam se uvek redovno odazivao pozivima za testove. Čist sam i tako ću završiti karijeru", ističe Troicki u saopštenju.
Saopštenje Teniskog saveza Srbije
Teniski savez Srbije saopštio je da se nada da će biti uvažena žalba Viktoru Troickom.
"Teniski savez Srbije je upoznat sa situacijom koja se desila na turniru u Monte Karlu 2013. i sa velikom pažnjom i odgovornočću, kako prema našem reprezentativcu Viktoru Troickom, tako i prema Međunarodnoj teniskoj federaciji i Međunarodnoj antidoping agenciji, sačekaće okončanje ovog procesa", kaže se u saopštenju TSS.
"Verujemo da je naš reprezentativac, zbog stanja u kojem je bio posle meča, velikog umora i opšte iscrpljenosti, nije u potpunosti razumeo uputstva predstavnika antidoping agencije te sam sebe doveo u zabludu da može test da uradi i sledećeg dana. Nadamo se da će se u žalbenom postupku uvažiti Viktorovi razlozi, te da će kazna biti ukinuta ili smanjena".
"Pošto su oba testa, kako urina, tako i krvi, bila negativna, smatramo da se radi o velikom nesporazumu koji je doveo do ove neželjene situacije, a nikako iz Viktorove želje da se bilo šta prikrije ili sakrije. Takođe, želimo da napomenemo da je i pre ovoga Viktor uradio veliki broj testova urina i krvi i da nikada nije bilo ni najmanjeg problema".
"Osećao sam se užasno loše 15. aprila pre, tokom i nakon prvog kola protiv Jarka Nieminena. Izabran sam da dam uzorak urina i krvi nakon meča i otišao sam do kontrolne stanice doping kontrole nakon što sam se istuširao. Dao sam uzorak urina i rekao doktorki da se osećam veoma loše te da bi mi uzimanje krvi pogoršalo stanje. Uvek se osećam loše kada dajem krv, a tog dana sam se plašio da ću završiti u bolnici", navodi se dalje u saopštenju Troickog.
„Doktor mi je rekao da sam bled i da izgledam bolesno i dodao da bih trebalo da preskočim test ako napišem pismo ITF u kojem ću objasniti situaciju. Ona mi je izdiktirala pismo i pustila me da idem bez uzorka krvi. Bila je puna razumevanja i dosta mi je pomogla... Sada su me optužili da sam odbio da dam uzorak krvi. Ovo je prava noćna mora za mene. Bio sam sto odsto siguran da je sve u redu, baš kao i moj trener Džek Rider koji je bio sa mnom", zaključio je srpski teniser u zvaničnom saopštenju.
Troicki je naglasio da je već sledećeg jutra pomenutom ovlašćenom licu predao uzorak krvi i da je taj uzorak, baš kao i uzorak urina, bio negativan.
Problem predstavlja činjenica da su u ovom trenutku u opticaju nedozvoljene supstance koje je moguće detektovati isključivo neposredno nakon uzimanja. Reč je o zabranjenim stimulansima koje vrlo brzo napuštaju telo.
Međunarodna teniska federacija je saopštila da je predsetavnik anti-doping tela rekao Troickom da ne može da ga posavetuje u vezi sa njegovom odlukom da ne preda obavezni uzorak krvi.
Troicki.jpg
Srpski teniser j najavio je žalbu, a ukoliko ona bude odbijena turnirima će moći da se vrati tek 24. januara 2015. godine.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger