Headlines News :
Home » , » Nikola Ninković prodižio ugovor sa FK Partizan na još 3 godine

Nikola Ninković prodižio ugovor sa FK Partizan na još 3 godine

Written By maxtv on петак, 12. јул 2013. | 16:09

Nikola Ninković je potpisao novi, trogodišnji ugovor sa Partizanom. To je učinio, kako sam kaže, jer želi da se igrački razvije upravo u dresu srpskog šampiona. Meni je oduvek bio cilj da postanem igrač najpre u svom klubu, pa onda da idem dalje, rekao je mladi fudbaler.
Fudbaler Partizana Nikola Ninković rekao je da mu je cilj da postane igrač prvo u svom klubu i da je zato produžio ugovor sa crno-belima za još tri godine.
partizan.jpg
"Meni je oduvek bio cilj da postanem igrač najpre u svom klubu, pa onda da idem dalje. Imamo mladu ekipu, punu elana i želje za dokazivanjem, spremili smo se fenomenalno. Probaćemo da zadržino taj nivo igre, pa i da ga unapredimo, kako bismo prošli prva dva kola kvalifikacija i makar obezbedili Ligu Evropa, a posle šta nam Bog da", rekao je Ninković za klupski sajt.
Ninković je istakao da se nada da će posle dve "propale sezone" u klubu, treća biti mnogo uspešnija i da će ga zaobići povrede.
"Treća sreća, nadam se da ovog puta neću omanuti. Dobro smo radili, spremio sam se vrhunski i sada samo neka me povrede i bolesti zaobiđu, pa se nadam da ću postati ono što svi od mene odavno očekuju", naveo je Ninković.
On je kazao da trenutno razmišlja samo o kvalifikacijama za Ligu Evropa i da ga trenutno domaće prvenstvo ne zanima.
"Samo da prođemo prva dva kola u Evropi, onda ćemo biti rasterećeni iako će liga biti najača u poslednjih nekoliko godina. Mi smo kao tim najmlađi od svih, ali imamo izvanrednu hemiju i to nas hrabri da ćemo doći i do sedmog uzastopnog trofeja", rekao je Ninković.
Ovaj 18-godišnjak je za prvi tim Partizana odigrao 34 utakmice i postigao četiri gola.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger