Headlines News :
Home » , » Miloš Ninković: Černomorec u prednosti

Miloš Ninković: Černomorec u prednosti

Written By maxtv on недеља, 28. јул 2013. | 14:06

Najveće pojačanje Crvene zvezde Miloš Ninković rekao je da očekuje izuzetno teške mečeve sa Černomorecom u 3. kolu kvalifikacija za Ligu Evrope.
Starsport
Prema njegovim rečima ukrajinski tim značajno se pojačao otkako je on napustio Dinama iz Kijeva.
"Čuo sam da to nije isti tim od pre godinu dana. Proveo sam poslednjih šest meseci u Evijanu, u Francuskoj i kada sam se raspitivao o našem sledećem protivniku, rekli su mi da su se dosta pojačali i da to više nije ista ekipa kao pre godinu dana kada sam ih pratio u Ukrajini."
"Narednih dana ćemo ih dobro skenirati i odlazimo u Odesu, da pružimo bolju igru nego na Islandu",rekao je Ninković za zvanični sajt crveno-belih. 

Srpski reprezentativac istakao je da ekipa još nije na željenom nivou fizičke spreme i da očekuje da se u narednom periodu i to promeni. 

"Černomorec je već počeo prvenstvo i sigurno da je to njihova prednost. Već sam rekao da sam pre dolaska na Marakanu trenirao individualno, ali svima nam fale utakmice. Kroz mečeve, naročito one jake lakše se ulazi u formu i očekujem da do početka prvenstva značajno podignemo nivo fizičke spreme", poručio je Ninković. 

Zvezda će u ponedeljak predstaviti pojačanja na poziciji štopera - Arauha, Omegu i Martinovića. 

Prva utakmica sa Černomorecom igra se u četvrtak u Odesi od 18.15 sati po srednjoevropskom vremenu.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger