Headlines News :
Home » , , » Duško Vujošević: Borim se za interese Partizana (VIDEO)

Duško Vujošević: Borim se za interese Partizana (VIDEO)

Written By maxtv on петак, 14. јун 2013. | 15:41

Trener košarkaša Partizana Duško Vujošević rekao je da ima informaciju da će on i predsednik Crvene zvezde Nebojša Čović dobiti "vremensku kaznu" i ocenio da to neće isto uticati na dva kluba. Scenario je jasan i mi nećemo sedeti skrštenih ruku. O tome odlučuje telo gde se već pokazalo da Čović ima većinu glasova. Oštro ćemo reagovati, u nenormalnim situacijama normalno je nenormalno reagovati, rekao je Vujošević.
Trener košarkaša Partizana Duško Vujošević rekao je da ima informaciju da će on i predsednik Crvene zvezde Nebojša Čović dobiti "vremensku kaznu" i ocenio da to neće isto uticati na dva kluba.
DV.jpg
"Imamo određene informacije i jasni su predznaci povodom pokušaja realizovanja scenarija vremenske kazne meni i Čoviću od strane Direktorijuma Košarkaške lige Srbije. Ja ne znam šta je Čović, pošto mu je zet predsednik kluba. čović je tamo gazda i vremenska kazna je njemu smešna stvar. Stvorio bi se utisak da je kazna pravična ako se to desi, a ovaj u stvari ne može da bude kažnjen", rekao je Vujošević novinarima na stadionu Partizana.
Na pitanje novinara kako će Partizan reagovati ako dođe do duže vremenske kazne, Vujošević je naveo da klub neće sedeti skrštenih ruku.
"Scenario je jasan i mi nećemo sedeti skrštenih ruku. O tome odlučuje telo gde se već pokazalo da Čović ima većinu glasova. Oštro ćemo reagovati, u nenormalnim situacijama normalno je nenormalno reagovati", rekao je on.
Bertrans van terena šest meseci
Duško Vujošević je potvrdio da je Davis Bertans pokidao prednje ukrštene ligamente kolena i da će pauzirati oko šest meseci.
"To je teška situacija i još jedan dokaz da Bog kažnjava one koji su nedužni. Teško mu je palo, siguran sam da će iz ovoga izaći još jači, klub je uz njega", rekao je Vujošević.
Vujošević je kazao i da će klub učiniti sve da tim ostane na okupu za sledeću sezonu.
"Svi igrači su slobodni da odu. Oni su vezani za klub i mene, imaju moral, ali moral ne može da bude zamena za pare. Mi ćemo se truditi da ostane ova ekipa i da bude pojačana", istakao je Vujošević.
Vujošević je naveo da se u javnosti kreira da je za malo izbegnut incident tokom finalne serije Super lige i da je vršilac dužnosti direktora takmičenja Darko Jovičić "srećan kad nema mrtvih".
Vujošević je kazao da njegov sukob sa Čovićem nije lične prirode i da je u sukob ušao iz principa.
"Sukob nije lične prirode, ja se borim za interese Partizana. Ja sam predsednik Jugoslovneskog sportskog društva i ne običan trener košarkaškog kluba, jer imam toliko titula. Imam obavezu da štitim klub i objasnim situaciju koja nije u srazmeri", rekao je trener crno-belih.
On je istakao i da "u društvu ima dovoljno napetosti i bez Čovića i njega".
"Čovek ima pravo na svoje mišljenje i da priča i ja ću nastaviti tako da se ponašam. Sa Čovićem sa ušao u sukob principijelno jer smatram da Crvena zvezda i Pratizan treba da imaju ravnopravne odnose. Partizan je najuspešniji tim u regionu i očekivao sam da država gleda blagonaklono na sponzore i ne da bi se Zvezdi smanjila pomoć, već da bi se dala ravnopravno", rekao je Vujošević.
Vujošević je rekao da se Partizan bavi košarkom i da klub ne interesuje ko je na vlasti.
"Čović nikada ne priča o igri, ja sam se sa njim cele godine malo i šalio, kao dete kada ima igračku i, kada je pipne, ona kmeči", kazao je on.
Račun košarkaškog kluba Partizan je u blokadi zbog neplaćanja poreza, a trener crno-belih hoće da plati jer u suprotnom ne bi ni prijavljivao porez.
"Hoćemo da platimo, da nećemo ne bismo ga prijavljivali. Potreban je reprogram da bi se omogućilo da se dođe do neke cifre. Očekujem i da država pomogne, ali ne da se odrekne toga, već da se nađe pravičan način", zaključio je Vujošević.

Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger