Headlines News :
Home » , » Filip Đuričić: Došao sam u klub velike istorije

Filip Đuričić: Došao sam u klub velike istorije

Written By maxtv on петак, 14. јун 2013. | 11:56

Novi fudbaler Benfike Filip Đuričić rekao je da se nije dvoumio kada je odlučio da potpiše petogodišnji ugovor sa tim klubom. Znam mnogo o Benfiki i njenom napadačkom stilu igre, gde igrači koji nose dres sa brojem 10 imaju ključnu ulogu. To su radili (Pablo) Aimar i Rui Košta i zbog toga mi je bilo lako da donesem odluku, rekao je srpski reprezentativac.
Novi fudbaler Benfike Filip Đuričić rekao je da se nije dvoumio kada je odlučio da potpiše petogodišnji ugovor sa tim klubom. 
Benfica.jpg
Đuričić je prethodne četiri godine igrao za holandski Herenven, a u Benfiki će igrati zajedno sa srpskim fudbalerima Nemanjom Matićem i Lazarom Markovićem, a uskoro i Miralemom Sulejmanijem.
On je prošao lekarske preglede i juče je zvanično predstavljen kao novi igrač portugalskog kluba.
"Nisam se dvoumio kada sam odlučivao o prelasku u Benfiku. Pet godina u tom klubu će mi pomoći da napredujem. Sada sam samo koncentrisan na novi klub", rekao je Đuričić, preneli su portugalski mediji.
Reprezentativac Srbije rekao je da želi da se dokaže u lisabonskom klubu.
"Znam mnogo o Benfiki i njenom napadačkom stilu igre, gde igrači koji nose dres sa brojem 10 imaju ključnu ulogu. To su radili fudbaleri (Pablo) Aimar i Rui Košta i zbog toga mi je bilo lako da donesem odluku", rekao je 21-godišnji fudbaler.
"Benfika ima veliku istoriju i nadam se da ću dati svoj doprinos", dodao je Đuričić.
Đuričić je prošle godine debitovao za reprezentaciju Srbije, odigrao je 11 utakmica i postigao četiri gola.
Prošao je omladinsku školu Crvene zvezde, a nakon kratke epizode u Olimpijakosu, a pre odlaka u holandski Herenven, nastupao je za Radnički iz Obrenovca.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger