Headlines News :
Home » , » Ana kompletnija nego 2008.

Ana kompletnija nego 2008.

Written By maxtv on понедељак, 3. јун 2013. | 11:05

Srpska teniserka Ana Ivanović rekla je da je sada kompletnija igračica nego kad je osvojila titulu na Rolan Garosu 2008. godine, ali da joj nedostaje samopouzdanje koje je imala kao mlada teniserka.Ana Ivanović poražena je u osmini finala Rolan Garosa od Poljakinje Agnješke Radvanske sa 6:2, 6:4.
"Definitivno sam kompletnija", odgovorila je Ivanovićeva na pitanje da li je sada bolja teniserka nego kada je osvojila Rolan Garos.
Ana.jpg
"Očigledno je takmičenje drugačije... Mislim da sam u to vreme verovatno imala više samopouzdanja", rekla je Ivanovićeva posle meča.
Pre meča protiv Radvanske srpska teniserka je u Parizu izgubila samo jedan set.
Ana-3.jpg
"Mislim da smo bile bliže nego što to rezultat pokazuje", rekla je trenutno 14. teniserka sveta.
"Protiv Radvanjske mora da se igra agresivno, to je jedini način da se osvoje poeni, zato što ona ne greši. U ovom meču sam malo više žurila, imala sam više neiznuđenih grešaka, nego što sam to želela i to je došlo do izražaja. Servis me nije dobro služio i to je takođe posledica žurbe", rekla je nekadašnja šampionka Rolan Garosa.
Ona je posebno apostrofirala nedostatak samopouzdanja u odlučujućim momentima.
Ana-2.jpg
"Na početku meča imala sam brejk loptu, a posle i 40:0 na svoj servis i to su momenti u kojima se meč lomio. Nisam bila 100 posto prisutna na terenu i zaista mi je teško pao poraz. Odmorićui se nekoiliko dana, a zatim kreću pripreme za sezonu na travi. Prvi naredni turnir koji ću igrati je Izburn", poručila je Ivanovićeva
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger